3) koordynowanie prac w zakresie sporządzania sprawozdań i analiz z wykorzystania środków
ze źródeł zewnętrznych,
4) koordynowanie działań z zakresu ochrony środowiska, gospodarki mieniem komunalnym,
gospodarki wodnej, drogownictwa, zamówień publicznych, zagospodarowania przestrzennego,
realizacji inwestycji i remontów prowadzonych przez gminę,
5) współdziałanie z Radą Gminy w zakresie swego działania,
6) wykonywanie zadań związanych z promocją Gminy,
7) nadzór nad sprawami teleinformatycznymi Urzędu,
8) koordynowanie działań i czuwanie nad aktualnością strony internetowej www
i Biuletynu Informacji Publicznej,
9) nadzór nad działalnością Gminnego Zakładu Komunalnego w Sulikowie,
oraz współpraca z:
· Łużycką Higieną Komunalną Spółka z o.o. w Zgorzelcu,
· Międzygminną Spółką Wodno-Kanalizacyjną „SUPLAZ” Spółka z o.o. z/s w Sulikowie,
10) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających
z poleceń lub upoważnień Wójta.
2. Przy wykonywaniu swoich kompetencji i zadań Zastępca Wójta działa w granicach określonych
imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta.