Wydawanie decyzji (zezwolenia) na usunięcie drzew lub krzewów
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Sulików
ul. Dworcowa 5
59-975 Sulików
pok. nr 2, parter
Wymagane dokumenty:
- wniosek, który powinien zawierać:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości,
2) tytuł prawny władania nieruchomością,
3) nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
4) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,
5) przeznaczenie terenu na którym rośnie drzewo lub krzew,
6) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,
7) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
Wnioski na wycinkę drzew lub krzewów można składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Sulikowie, pok. nr 4, I piętro (wnioski do pobrania w pok. nr 2, parter).
Opłata skarbowa:
- 5 zł podanie (wniosek),
- 0,50 zł za załącznik,
- 20 zł decyzja dla osób fizycznych,
- 76 zł decyzja dla osób prawnych.
Znaki opłaty skarbowej można nabyć w tutejszym Urzędzie, pokój nr 12, II piętro.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
30 dni. Wydanie decyzji następuje po przeprowadzeniu wizji lokalnej w terminie ustalonym z wnioskodawcą.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Podstawa prawna:
Art. 83 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2004 r., nr 92, poz. 880 z późn.zm)