logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Sulików
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 URZĄD GMINY
minus Struktura organizacyjna
minus Regulamin organizacyjny
plus Kierownictwo urzędu
 ORGANY GMINY
plus Wójt Gminy
plus Rada Gminy
 PRAWO LOKALNE
minus Strategia Rozwoju Gminy
minus Statut Gminy Sulików
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Tablica Ogłoszeń
plus Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
plus Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju
plus Informacje i komunikaty
plus Konsultacje w sprawie statutów sołectw
plus Konsultacje w przedmiocie nadania nazwy części miejscowości „Wrociszów Dolny Kolonia”.
minus Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych
minus System Głosowania - eSesja
minus Raport o stanie Gminy Sulików za 2018 r.
minus Raport o stanie Gminy Sulików za 2019 rok
minus Raport o stanie Gminy Sulików za rok 2020.
minus Raport o stanie Gminy Sulików za rok 2021
minus Raport o stanie Gminy Sulików za rok 2022
 PRZETARGI
plus Roboty budowlane
plus Dostawy
plus Nieruchomości
plus Usługi
minus Roczny plan zamówień publicznych na rok 2018
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o zamówieniu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o konkursie ofert
minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
minus Ogłoszenie o konkursie ofert
minus Zawiadomienie
minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
minus Informacja o wyniku przetargu
minus Roczny plan zamówień publicznych na rok 2019
minus Informacja
minus ROCZNY PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH GMINY SULIKÓW NA ROK 2020
minus Roczny plan zamówień publicznych na 2021 rok
minus Roczny plan zamówień publicznych na 2022 rok
minus Roczny plan zamowień publicznych na 2023 rok
minus Roczny plan zamówień publicznych na 2024 rok
 FINANSE GMINY
plus Budżet Gminy
plus Wykonanie Budżetu
plus Zmiany w budżecie
plus Sprawozdania finansowe
plus Wieloletnie Prognozy Finansowe
plus Opinie i uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej
plus Archiwalne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Oświadczenia majątkowe 2018
plus Oświadczenia majątkowe 2018-2023
plus Wzory oświadczeń majątkowych
 NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY
minus Nabór na wolne stanowisko do spraw edukacji ekologicznej
minus Informacja o wyniku naboru
minus Informacja o wydłużeniu terminu składania dokumentów aplikacyjnych do naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
minus Informacja o wyniku naboru
minus Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
minus Nabór na wolne stanowisko do spraw księgowości podatkowej i opłat
minus Informacja o wyniku naboru
minus Nabór na wolne stanowisko do spraw oświaty
minus Informacja o wyniku naboru
minus Informacja o wyniku naboru
minus Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
minus Kwestionariusz osobowy
plus Archiwum
 WYBORY I REFERENDA
plus Archiwum wyborów
minus Wybory do Sejmu RP i Senatu RP zarządzone na 15 padziernika 2023 r.
minus Referendum ogólnokrajowe zarządzone na 15 października 2023 r.
minus Wybory ławników do Sądu Rejonowego w Zgorzelcu na kadencję2024-2027
minus Wybory do Walnego Zgromadzenia Dolnośląskiej Izby Rolniczej we Wrocławiu
minus Obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego z dnia 17 listopada 2023 r.
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Gminny Ośrodek Kultury
minus Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sulikowie
minus Przedszkole Publiczne
plus Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
minus SUPLAZ Sp. z o.o.
   minus O spółce
   minus Władze Spółki
   minus Pracownicy Spółki oraz JRP
   minus Akty Prawne
   minus Do pobrania
   minus Stawki i opłaty
   plus Wyniki Badań Wody
   plus Nabór na wolne stanowiska pracy
   plus Przetargi
minus Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Biernej
 SOŁECTWA
plus Lista sołectw Gminy Sulików
minus Fundusz sołecki
 KONTAKTY I WSPÓŁPRACA
minus Przynależność do organizacji
plus Organizacje pozarządowe
plus Współpraca zagraniczna
 INNE
plus Deklaracja dostępności
plus Powszechny spis rolny 2020r.
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Wnioski do pobrania
minus Informacja dla osób niesłyszących
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Akta Osobowo-płacowe
plus Prowadzone rejestry i ewidencje
plus Kontrole
minus Planowane wyłączenia energii elektrycznej
minus Dostosowanie przpeisów krajowych do RODO
plus Gminna Ewidencja Zabytków (GEZ)
plus Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 roku
plus Petycje
A A A


JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE > SUPLAZ Sp. z o.o. > Akty Prawne

 

 
Załącznik
do Uchwały nr
Zgromadzenia Wspólników SUPLAZ Sp. z o.o.
z dnia 29 czerwca 2006 roku

Regulamin Rady Nadzorczej
SUPLAZ Sp. z o.o.
w Sulikowie

§ 1
Rada Nadzorcza jest stałym organem nadzoru i kontroli Spółki.
§ 2
  1. Rada Nadzorcza składa się z 3 osób powołanych na okres 3 lat przez Zgromadzenie Wspólników.
  2. Każdy ze Wspólników reprezentujących poszczególna Gminę, przedstawia jednego kandydata do Rady Nadzorczej.
  3. Rada Nadzorcza wybiera ze swego grona Przewodniczącego.
§ 3
Członek zarządu, prokurent, likwidator, główny księgowy, radca prawny lub adwokat nie może być jednocześnie członkiem Rady Nadzorczej w Spółce.
§ 4
Członkowie Rady Nadzorczej mogą być w każdej chwili odwołani uchwałą Wspólników.
§ 5
Mandaty członków Rady Nadzorczej wygasają z dniem odbycia Zgromadzenia Wspólników zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za ostatni pełny rok obrotowy pełnienia funkcji.
§ 6
Mandat członków Rady Nadzorczej wygasa w wyniku:
  1. złożenia rezygnacji;
  2. odwołania, o którym mowa w § 4;
  3. śmierci członka Rady Nadzorczej;
  4. podjęcia zatrudnienia lub objęcia funkcji, o których mowa w § 3.
§ 7
  1. W przypadku wygaśnięcia mandatu któregoś z członków Rady Nadzorczej w czasie jej kadencji, Zgromadzenie Wspólników niezwłocznie uzupełnia jej skład.
  2. Mandat członka Rady Nadzorczej powołanego w sposób określony w ust 1 kończy się wraz z upływem kadencji Rady Nadzorczej.
§8
Do zadań Rady Nadzorczej należy:
  1. sprawowanie stałego nadzoru nad działalnością Spółki;
  2. dokonywanie w uzasadnionych przypadkach kontroli działalności Zarządu Spółki oraz poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki;
  3. badanie bilansu oraz rachunku zysków i strat, co do zgodności z dokumentacją księgową jak i stanem faktycznym;
  4. składanie Zgromadzeniu Wspólników rocznego sprawozdania z wyników przeprowadzonych badań i kontroli;
  5. badanie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w danym roku obrachunkowym oraz wniosków co do podziału zysku lub pokryciu strat;
  6. zwoływanie Zgromadzenia Wspólników, jeżeli nie czyni tego Zarząd w okolicznościach i terminach przewidzianych w przepisach prawa, lub z własnej inicjatywy;
  7. powołanie i odwołanie Zarządu Spółki;
  8. nawiązywanie i rozwiązywanie stosunków pracy z członkami zarządu Spółki;
  9. zatwierdzenie regulaminu pracy i wynagradzania w Spółce;
  10. reprezentowanie Spółki podczas sporu pomiędzy członkami zarządu a Spółką;
  11. rozpatrywanie skarg i wniosków pracowników Spółki lub ich związków zawodowych.
§ 9
  1. W celu wykonywania swoich obowiązków Rada Nadzorcza może badać wszystkie dokumenty Spółki, żądać od zarządu i pracowników sprawozdań i wyjaśnień oraz dokonywać rewizji stanu majątku;
  2. Każdy członek Rady Nadzorczej może samodzielnie wykonywać prawo nadzoru.
§ 10
  1. W trakcie dokonywania swoich obowiązków Rada Nadzorcza może korzystać z opinii ekspertów i biegłych.
  2. Osobom wymienionym w ust. 1 Zarząd na wniosek Rady Nadzorczej wydaje doraźne zlecenie.
§ 11
Przewodniczący Rady Nadzorczej, kieruje pracami Rady i podpisuje w jej imieniu dokumenty. W przypadku jego nieobecności, jego obowiązki przejmuje inny członek Rady Nadzorczej.
§ 12
  1. Posiedzenia Rady Nadzorczej zwołuje Przewodniczący z własnej inicjatywy, z inicjatywy zarządu Spółki lub na wniosek co najmniej dwóch członków Rady.
  2. Posiedzenie winno odbyć się w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku o jego zwołanie.
  3. Posiedzenia Rady Nadzorczej są protokołowane. Protokół prowadzony jest przez osobę wskazaną przez zwołującego posiedzenie.
  4. Protokół winien być przyjęty i podpisany przez wszystkie osoby biorące udział w posiedzeniu.
  5. Obsługę administracyjno-techniczną Rady Nadzorczej zapewnia Zarząd Spółki.
§ 13
  1. Posiedzenie Rady Nadzorczej powinno odbywać się przynajmniej raz na kwartał.
  2. Posiedzenie jest ważne jeżeli bierze w nim udział co najmniej dwóch członków Rady Nadzorczej.
  3. Na posiedzeniach Rada Nadzorcza zajmuje stanowiska w formie:
    1. wniosków do zarządu i Zgromadzenia Wspólników;
    2. zaleceń pokontrolnych dla zarządu;
    3. uchwał;
§ 14
Członkowie Rady Nadzorczej są zobowiązani do zachowania tajemnicy w zakresie wiadomości, których stali się posiadaczami przy wykonywaniu swoich czynności, jeżeli ich rozpowszechnianie może zaszkodzić interesom Spółki.
§ 15
Członkowie Rady Nadzorczej otrzymują wynagrodzenie w wysokości ustalonej Uchwałą Zgromadzenia Wspólników.
§ 16
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa oraz zapisy umowy Spółki.

Podmiot udostępniający: SUPLAZ Sp. z o.o.
Osoba, która wytworzyła informację: Jacek Staszczuk
Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Staszczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Jacek Staszczuk
Data wytworzenia informacji: 2007-02-07 11:10:35
Data udostępnienia informacji: 2007-02-07 11:10:35
Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-07 11:23:04

Wersja do wydruku...

corner   corner