Zgorzelec: Zakup oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 81129 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łużycka Higiena Komunalna sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 37, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6492342, fax 075 6492341.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa do samochodów służbowych .
Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego (oleju napędowego) w ilości 60.000 litrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 23.12.11.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 5000,00 PLN (pięć tysięcy PLN,00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone pisemnie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP.
2.Prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia.
- Posiadają na terenie powiatu zgorzeleckiego minimum jeden punkt tankowania paliwa, oddalony nie dalej niż 13 km od siedziby Zamawiającego, umożliwiający tankowanie paliwa dla samochodów ciężarowych (śmieciarki).
3. Umożliwiają bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW.
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu Oferent zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1. Wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy Spółki, Oferent zobowiązany jest również do dołączenia do oferty pełnomocnictwa do występowania w imieniu Spółki lub podpisywania dokumentów w imieniu wszystkich wspólników.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisującym ofertę i dokumenty jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym).
3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Oferenta lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert.
4. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert.
5. Formularz Oferty załącznik nr 1,
6. Dowód wpłaty wadium / kserokopia /,
7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert.
8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert.
9. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 2 ,
10. Informacji finansowej załącznik nr 6
11. Informacji banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania
oferty.
12. Akceptowany wzór umowy załącznik nr 3,
13. Oświadczenie o ilości posiadanych punktów sprzedaży na terenie powiatu zgorzeleckiego stanowiące załącznik nr 4.
14. Oświadczenie o wymaganym rozliczaniu bezgotówkowych transakcji na podstawie listy kierowców i pojazdów stanowiące załącznik nr 5.
UWAGA: Nie dopuszcza się faksów jako dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulikow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łużycka Higiena Komunalna Sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 37, 59-900 Zgorzelec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Łużycka Higiena Komunalna Sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 37, 59-900 Zgorzelec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Zgorzelec dnia 12 maja 2008
Odpowiedź na zadane pytanie do przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Łużyckiej Higieny Komunalnej Sp. z o.o. w Zgorzelcu.
Numer ogłoszenia: 81129
Pytanie: Czy istnieje możliwość zaakceptowania dwóch okresów rozliczeniowych w miesiącu: od 1-go do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca (rozdz. I SIWZ pkt 2; §2 projektu Umowy ust.1) ?
Odpowiedź : tak, istnieje taka możliwość.
Pytanie: Czy istnieje możliwość odstąpienia od wymogu umieszczania w załączniku do faktury daty i godziny tankowań (rozdz. I SIWZ pkt 2)?
Informuję jednocześnie, iż dane te byłyby zawarte w pliku Excel wysyłanym do Zamawiającego po wystawieniu faktury.
Załącznik do faktury zawierałby natomiast następujące dane:
a. nazwę produktu
b. nr rej. Pojazdu
c. miejscowość i numer stacji
d. opcjonalnie stan licznika
e. ilość pobranego paliwa
f. cenę jednostkową widniejącą na dystrybutorze w momencie tankowania
g. wartość brutto po upuście
h. wartość brutto (stacja)
i. wartość VAT po upuście
j. wartość netto po upuście
k. wielkość upustu
Odpowiedź: tak, istnieje taka możliwość.
Pytanie: czy istnieje możliwość zaakceptowania jako dokumentu potwierdzającego wydanie paliwa, Dowodu Wydania, który wystawiany byłby w dwóch egzemplarzach po każdym tankowaniu, z których jeden wydawany byłby kierowcy, a drugi, podpisany przez kierowcę, pozostawałby na stacji.
Dowód wydania zawierałby następujące dane:
· Dokładny adres stacji paliw
· Nr karty, na którą dokonywana byłaby transakcja
· Nr rejestracyjny samochodu
· Kwota do zapłaty
· Ilość wydanego paliwa
· Wartość wydanego paliwa
· Data i godzina transakcji
Odpowiedź : tak, istnieje taka możliwość.
Z poważaniem
Prezes Zarządu – Bolesław Mańczak