Sulików: Zakup specjalistycznego samochodu służącego do odbierania i transportu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 91294 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7787288, fax 075 7756922.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup specjalistycznego samochodu służącego do odbierania i transportu odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Warunki techniczne przedmiotu zamówienia:dostawa śmieciarki wykonanej i spełniającej normę: EN - PN 1501; pojemność zabudowy nie mniej niż 6,8m3; Samochód specjalny śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych, pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2008; Podwozie dwuosiowe 2. Główne elementy pojazdu:Kabina dzienna krótka 3 miejscowa z poduszką powietrzną kierowcy i pasami bezpieczeństwa dla 3 osób, tachografem cyfrowym, gaśnicą, trójkątem ostrzegawczym, apteczką samochodową, z danymi wyświetlanymi na tablicy rozdzielczej w języku polskim i instrukcją w języku polskim; fotele pokryte tapicerką odporną na zużycie; kolor kabiny biały, zabezpieczona antykorozyjnie, z lusterkami wstecznymi przystosowanymi do gabarytu pojazdu; silnik o mocy od 130 kM pojemności minimum 2800 cm3; diesel o normie emisji spalin minimum Euro 4; skrzynia biegów manualna zsynchronizowana 6 + 1; blokada mechanizmu różnicowego; zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie większe niż 13 l 100km; układ hamulcowy dwuobwodowy z hamulcami tarczowymi z ABS; hamulec postojowy na oś tylną sterowany mechanicznie; pełnowymiarowe koło zapasowe; wspomaganie układu kierowniczego; dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie większa niż 6500 kg 3. Zabudowa do odbioru i transportu odpadów komunalnych: zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym; pojemność skrzyni ładunkowej nie mniej niż 6,8m3; masa przewożonych odpadów, nie mniej niż 2000kg; mechanizm zgniatania hydrauliczny płytowy; stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 3; uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów; układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; dwa wyłączniki bezpieczeństwa; krawędź zasypu na wysokości 1400 mm od podłoża; zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w barwach Zamawiającego RAL 2011 pomarańcz; oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe, kogut z przodu i z tyłu pojazdu; pasy odblaskowe ,ostrzegawcze na kabinie i odwłoku; błotniki kół tylnych z chlapaczami; zabudowa musi posiadać znak CE 4. Warunki gwarancji:gwarancja minimum 24 miesiące na cały pojazd 5. Śmieciarka musi posiadać:niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędna dokumentacje w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji ,również pod względem BHP
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. 13.05.2008r. do godz. 10:00), w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu; przelew na podany niżej rachunek bankowy Urzędu Gminy Sulików. Pieniądze muszą wpłynąć na rachunek Zamawiającego nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający informuje Wykonawców o konieczności złożenia dyspozycji z odpowiednim wyprzedzeniem. Numer konta bankowego: 47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na zadanie pn. Zakup specjalistycznego samochodu służącego do odbierania i transportu odpadów komunalnych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); spełniają wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; zapewniają 24 miesięczny okres gwarancji; posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publiczny
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ); dowód wniesienia, wpłacenia wadium; parafowany projekt umowy; informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 Część III SIWZ); oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 Część III SIWZ); wymagania dla samochodu specjalistycznego służącego do odbierania i transportu odpadów komunalnych - (załącznik nr 5 Część III SIWZ) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykaz wykonanych dostaw samochodu specjalistycznego służącego do odbierania i transportu odpadów komunalnych (co najmniej 2 zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszycia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały należycie wykonane (referencje), (załącznik nr 4 Część III SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulikow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików ( pok. nr 2 w siedzibie zamawiającego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików ( pok. nr 4 w siedzibie zamawiającego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).