Sulików: Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 108315 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7787288, fax 075 7756922.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
a) Pojemniki do odbioru opakowań plastikowych typu PET, szt. 17.
Wymiary pojemnika:
- pojemność od 1000 l do 1300 l (zalecane 1,1 m3).
Inne wymagania dotyczące pojemnika:
- pojemnik przystosowany do odbioru śmieciarką o uniwersalnym wrzucie,
- wykonany z elementów siatkowych,
- metalowy w kolorze żółtym (RAL 1021),
- oznakowany rodzajem umieszczanych w nim odpadów,
- boki pełne z uchwytami,
- pojemnik posiadający 4 kółka jezdne umożliwiające swobodne przemieszczanie,
- pojemnik posiadający klapę z odpowiednimi otworami,
- objęty gwarancją.
b) Pojemniki do odbioru opakowań szklanych, szt. 17.
Wymiary pojemnika:
- pojemność od 1000 l do 1300 l (zalecane 1,1 m3)
Inne wymagania dotyczące pojemnika:
- pojemnik przystosowany do odbioru śmieciarką o uniwersalnym wrzucie,
- pełny,
- metalowy w kolorze zielonym (RAL 6001),
- posiadający 4 kółka jezdne umożliwiające swobodne przemieszczanie,
- pojemnik z klapą przystosowaną do wrzutu butelek w postaci otworów w części górnej pojemnika,
- pojemnik posiadający kurek odwadniający i trwały napis szkło,
- objęty gwarancją.
Warunki: Pojemniki muszą być fabrycznie nowe i muszą odpowiadać warunkom eksploatacji zgodnie z instrukcjami BHP i normami przystosowania dla podnoszenia i opróżniania przez samochody z zasypem uniwersalnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.38.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.:
-posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Spełniają wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Zapewniają 24 miesięczny okres gwarancji.
4.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
-przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Zamawiający będzie kierował się regułą- spełnia albo nie spełnia,
Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu:
1.Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ);
2.Parafowany projekt umowy;
3.Informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 Część III SIWZ);
4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 Część III SIWZ);
5.Wymagania dla pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – (załącznik nr 5 Część III SIWZ)
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
-aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
-wykaz wykonanych dostaw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (co najmniej 2 zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszycia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały należycie wykonane (referencje), (załącznik nr 4 Część III SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulikow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików ( pok. nr 2 w siedzibie zamawiającego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików ( pok. nr 4 w siedzibie zamawiającego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).