Sulików: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY SULIKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 343363 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sulików , ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7787288, faks 075 7756922.
· Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY SULIKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Sulików i jednostek organizacyjnych gminy, w okresie od 01.01.2009r. do 31.10.2011r. tj.: 1. Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie ul. Zgorzelecka 28 59-975 Sulików, 2. Szkoła Podstawowa w Studniskach Dolnych Studniska Dolne 55 59-975 Sulików, 3. Szkoła Podstawowa w Biernej Bierna 57 59-970 Zawidów 4. Przedszkole Publiczne w Sulikowie ul. Dworcowa 2 59-975 Sulików 5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulikowie ul. Pocztowa 7a 59-975 Sulików 6. Gminny Zakład Komunalny w Sulikowie ul. Pocztowa 7a 59-975 Sulików W zakres usługi wchodzą: 1. Otwieranie, prowadzenie i ewentualna likwidacja rachunków podstawowych i pozostałych. 2. Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych bez pobierania prowizji. 3. Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego na standardowych dokumentach bankowych bez pobierania prowizji. 4. Realizacja poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych. 5. Instalacja, udostępnienie i aktualizacja w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych na komputerach i systemach operacyjnych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o bieżącym stanie rachunków i dokonywanych operacjach. 6. Sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej. 7. Bezpłatne przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu bankowości elektronicznej. 8. Automatyczne tworzenie lokaty typu overnight na koniec każdego dnia roboczego z rachunków budżetu gminy Sulików i jej jednostek organizacyjnych do pełnej wysokości salda na rachunkach bankowych. 9. Przyjmowanie środków na lokaty krótko i długoterminowe wraz z możliwością negocjacji oprocentowania. 10. Uruchamianie na zlecenie Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym bez pobierania prowizji przygotowawczej oraz innych opłat. 11. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych. 12. Wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach. 13. Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia Bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy: 8.2. Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z 29.08.1997r. Prawo bankowe, Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm. i ew. inne akty prawa, w tym europejskiego), 8.2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 8.2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.2.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.2.4. Posiadają na terenie miejscowości Sulików placówkę bankową, oddział, filię lub punkt kasowy czynny, co najmniej 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. 8.2.5. Wykonują czynności związane z przedmiotem zamówienia we wszystkie dni robocze. 8.2.6. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 9.1.1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2. 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych; zezwolenie (koncesja, licencja) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (jeżeli podstawą prawną działania oferenta jest przepis prawa powszechnie obowiązującego - opublikowany akt prawny) 9.1.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- Dokument 4. 9.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1.2, 9.1.4., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.2.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 9.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 9.2. 9.4. W przypadku występowania Wykonawcy (banku) za pośrednictwem własnego oddziału należy dołączyć pełnomocnictwo, a dokumenty wymagane należy przedłożyć jak dla banku lub odpowiednio do struktury organizacyjnej i stopnia samodzielności oddziału, 9.5. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 9.5.1. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 9.5.2. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia. 9.5.3. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 9.6. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 9.6.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór: Dokument 1 - podpisane przez Pełnomocnika. 9.6.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 2 - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.6.4. Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych - na podmiot (partnera), który prowadzić będzie czynności bankowe. 9.6.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- Dokument 4. 9.6.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.7. Oświadczenie o akceptacji ogólnych postanowień umowy. 9.8. Oświadczenie o uruchomieniu na terenie miejscowości Sulików placówki bankowej, oddziału, filii lub punktu kasowego, co najmniej na czas obowiązywania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulikow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).