DOSTAWA PALIWA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY SULIKÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7787288, faks 075 7756922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIWA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY SULIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2011r.: 1. Oleju napędowego do pojazdów samochodowych, przeznaczonego do zasilania silników z zapłonem samoczynnym w ilości 20.700 dm3, 2. Liquefied Petroleum Gases - Skroplone Gazy Węglowodorowe - LPG Gaz w ilości 14.040 dm3, 3. Benzyna silnikowa przeznaczona do zasilania silników z zapłonem iskrowym - etylina E 95 w ilości 1.725 dm3. Ilość paliwa określająca przedmiot zamówienia została oszacowana na podstawie zamówień z poprzednich 3 lat i jest podana w przybliżeniu oraz stanowi podstawę do zaoferowania upustu. Podana ilość nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu określonych ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy. Wymagania jakościowe dla paliw, które są przedmiotem niniejszego postępowania (benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, olejów napędowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym oraz gazu LPG muszą być zgodne z obowiązującymi na terenie Polski aktami prawnymi a w szczególności z: - Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2006r. Nr 69, poz. 1200), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1825), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 września 2007r. w sprawie sposobu monitorowania jakości paliw ciekłych, biopaliw ciekłych, a także wzorów raportów dotyczących tych paliw oraz gazu skroplonego (LPG) i sprężonego gazu ziemnego (CNG) (Dz. U. z 2007r. Nr 189 poz. 1354), - Polskimi normami określającymi wymagania jakościowe dla paliw ciekłych: PN-EN 228:2005 (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań, PN-EN 590:2005 (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań, PN-EN 589:2003 Paliwa do pojazdów samochodowych. LPG. Wymagania i metody badań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0, 09.13.41.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Posiadają co najmniej 1 punkt dystrybucji paliw będących przedmiotem zamówienia w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, licząc dojazd drogami publicznymi od siedziby Zamawiającego. 6. Zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7. Zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag. 8. Złożą komplet wymaganych dokumentów. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia podmiotu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dodatek nr 5 do SIWZ. 4. Ofertę podpisaną wg dodatku nr 1 do SIWZ 5. Podpisany i parafowany projekt umowy wg dodatku nr 2 do SIWZ 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SIWZ 7. Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SIWZ. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosują przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz.605 ze zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulikow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).