logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Sulików
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 URZĄD GMINY
minus Struktura organizacyjna
minus Regulamin organizacyjny
plus Kierownictwo urzędu
 ORGANY GMINY
plus Wójt Gminy
plus Rada Gminy
 PRAWO LOKALNE
minus Strategia Rozwoju Gminy
minus Statut Gminy Sulików
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Tablica Ogłoszeń
plus Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
plus Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju
plus Informacje i komunikaty
plus Konsultacje w sprawie statutów sołectw
plus Konsultacje w przedmiocie nadania nazwy części miejscowości „Wrociszów Dolny Kolonia”.
minus Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych
minus System Głosowania - eSesja
minus Raport o stanie Gminy Sulików za 2018 r.
minus Raport o stanie Gminy Sulików za 2019 rok
minus Raport o stanie Gminy Sulików za rok 2020.
minus Raport o stanie Gminy Sulików za rok 2021
minus Raport o stanie Gminy Sulików za rok 2022
 PRZETARGI
plus Roboty budowlane
plus Dostawy
plus Nieruchomości
minus Usługi
   plus Archiwum
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Protokół z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej propozycji cenowej
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Protokół z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej propozycji cenowej
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Przedłużenie terminu składania propozycji cenowej
   minus Protokół z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej propozycji cenowej
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Protokół z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej propozycji cenowej
   minus Protokół z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej propozycji cenowej
   minus Informacja o zakończeniu postępowania
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej - usuwanie azbestu
   minus Protokół z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej propozycji cenowej
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ogłoszenie o zamówieniu
   minus Informacja z publicznego otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu- odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików
   minus Ogłoszenie o zamówieniu- dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Sulików
   minus Informacja z publicznego otwarcia ofert
   minus Informacja z publicznego otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Notatka z przeprowadzonego rozeznania cenowego
   minus Notatka z rozezania cenowego
   minus Ogłoszenie o przetargu
   minus Odpowiedź na pytanie wykonawców
   minus Informacja z publicznego otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus OGŁOSZENIE O PRZETARGU
   minus Ogłoszenie o przetargu
   minus Zmiana treści SIWZ
   minus Zmiana treści SIWZ
   minus INFORMACJA Z PUBLICZNEGO OTWARCIA OFERT
   minus Informacja z publicznego otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o odrzuceniu oferty
   minus Zawiadomienie o wyniku postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – część 1 i część 4
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – część 2, część 3 i część 5
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Zawiadomienie o wyniku postępowania
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sulików oraz jej jednostek organizacyjnych.
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   plus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zaproszenie do złożenia ofert
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Informacja o kwocie jaką Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Odpowiedzi na pytania do SWZ
   minus Odpowiedzi na pytania do SWZ
   minus Zmiana treści SWZ
   minus Informacja o kwocie
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Informacja o kwocie
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie w DUUE o udzieleniu zamówienia
   minus Ogłoszenie w DUUE o udzieleniu zamówienia
   minus Ogłoszenie o wykonaniu umowy
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Informacja o kwotach
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Unieważnienie postępowania w części 2 oraz 3
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – część 4 i część 5
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – część 1
   minus Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Unieważnienie postępowania
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Odrzucenie oferty
   minus Unieważnienie postępowania
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus : Informacja o kwocie jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
   minus Informacja z otwarcia ofert
   minus Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – część1 i część 2
   minus Ogłoszenie o wyniku postępowania
   minus Ogłoszenie o wyniku postępowania
minus Roczny plan zamówień publicznych na rok 2018
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o zamówieniu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o przetargu
minus Informacja o zakończeniu postępowania
minus Ogłoszenie o konkursie ofert
minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
minus Ogłoszenie o konkursie ofert
minus Zawiadomienie
minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
minus Informacja o wyniku przetargu
minus Roczny plan zamówień publicznych na rok 2019
minus Informacja
minus ROCZNY PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH GMINY SULIKÓW NA ROK 2020
minus Roczny plan zamówień publicznych na 2021 rok
minus Roczny plan zamówień publicznych na 2022 rok
minus Roczny plan zamowień publicznych na 2023 rok
minus Roczny plan zamówień publicznych na 2024 rok
 FINANSE GMINY
plus Budżet Gminy
plus Wykonanie Budżetu
plus Zmiany w budżecie
plus Sprawozdania finansowe
plus Wieloletnie Prognozy Finansowe
plus Opinie i uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej
plus Archiwalne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Oświadczenia majątkowe 2018
plus Oświadczenia majątkowe 2018-2023
plus Wzory oświadczeń majątkowych
 NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY
minus Nabór na wolne stanowisko do spraw edukacji ekologicznej
minus Informacja o wyniku naboru
minus Informacja o wydłużeniu terminu składania dokumentów aplikacyjnych do naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
minus Informacja o wyniku naboru
minus Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
minus Nabór na wolne stanowisko do spraw księgowości podatkowej i opłat
minus Informacja o wyniku naboru
minus Nabór na wolne stanowisko do spraw oświaty
minus Informacja o wyniku naboru
minus Informacja o wyniku naboru
minus Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
minus Kwestionariusz osobowy
plus Archiwum
 WYBORY I REFERENDA
plus Archiwum wyborów
minus Wybory do Sejmu RP i Senatu RP zarządzone na 15 padziernika 2023 r.
minus Referendum ogólnokrajowe zarządzone na 15 października 2023 r.
minus Wybory ławników do Sądu Rejonowego w Zgorzelcu na kadencję2024-2027
minus Wybory do Walnego Zgromadzenia Dolnośląskiej Izby Rolniczej we Wrocławiu
minus Obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego z dnia 17 listopada 2023 r.
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Gminny Ośrodek Kultury
minus Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sulikowie
minus Przedszkole Publiczne
plus Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
plus SUPLAZ Sp. z o.o.
minus Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Biernej
 SOŁECTWA
plus Lista sołectw Gminy Sulików
minus Fundusz sołecki
 KONTAKTY I WSPÓŁPRACA
minus Przynależność do organizacji
plus Organizacje pozarządowe
plus Współpraca zagraniczna
 INNE
plus Deklaracja dostępności
plus Powszechny spis rolny 2020r.
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Wnioski do pobrania
minus Informacja dla osób niesłyszących
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Akta Osobowo-płacowe
plus Prowadzone rejestry i ewidencje
plus Kontrole
minus Planowane wyłączenia energii elektrycznej
minus Dostosowanie przpeisów krajowych do RODO
plus Gminna Ewidencja Zabytków (GEZ)
plus Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 roku
plus Petycje
A A A


PRZETARGI > Usługi

 

Sulików: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz powiatowych na terenie gminy Sulików w terminie od 01.01.2011r. - 15.04.2011r. oraz 15.10.2011r. - 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 395346 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulików , ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz powiatowych na terenie gminy Sulików w terminie od 01.01.2011r. - 15.04.2011r. oraz 15.10.2011r. - 31.12.2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o długości 75,098 km oraz powiatowych o długości 65,655 na terenie gminy Sulików w terminie od 01.01.2011r. - 15.04.2011r. oraz 15.10.2011r. - 31.12.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli (dot. części I oraz części II): - wykaże co najmniej roczne doświadczenie przy wykonywaniu zimowego utrzymania dróg publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli:
Dla części I:
- wykaże że dysponuje co najmniej jednym pojazdem służącym do posypywania dróg oraz dwoma pojazdami o napędzie na dwie osie służącymi do odśnieżania dróg lub wykaże że dysponuje zestawem złożonym ze środka transportu o napędzie na dwie osie z pługiem i piaskarką oraz jednym pojazdem o napędzie na dwie osie służącym do odśnieżania dróg;
Dla części II:
- wykaże że dysponuje co najmniej dwoma pojazdami służącymi do posypywania dróg, dwoma pojazdami o napędzie na dwie osie służącymi do odśnieżania dróg, jednym pojazdem ciężkim typu: fadroma, pług wirnikowy, koparka lub wykaże że dysponuje co najmniej dwoma zestawami złożonymi ze środków transportu o napędzie na dwie osie z pługiem i piaskarką oraz jednym pojazdem ciężkim typu: fadroma, pług wirnikowy, koparka;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty: oświadczenie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy. 2) Zmiany Podwykonawców robót - jeżeli dotyczy 3) Zmiany nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 4) Ustawowej zmiana stawki podatku VAT 5) Wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulikow.pl w zakładce: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików ul.Dworcowa 5 59-975 Sulików.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Sulików ul.Dworcowa 5 59-975 Sulików Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu
Skrócony opis: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz powiatowych na terenie gminy Sulików
Podmiot udostępniający: Gmina Sulików
Osoba, która wytworzyła informację: Monika Pawlińska
Osoba, która odpowiada za treść: Wojciech Pająk
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Chrzanowski
Data wytworzenia informacji: 2010-12-03 14:24:27
Data udostępnienia informacji: 2010-12-03 14:24:27
Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-03 14:31:27

Wersja do wydruku...

corner   corner