Sulików: Dostawa z usługą montażu piłkochwytów na teren boisk sportowych środowiskowej hali sportowej w Sulikowie
Numer ogłoszenia: 157758 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sulików , ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7787288, faks 075 7756922.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulikow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z usługą montażu piłkochwytów na teren boisk sportowych środowiskowej hali sportowej w Sulikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów - siatek wychwytujących piłki - na terenie boisk sportowych przy środowiskowej hali sportowej w Sulikowie wzdłuż działek 675/7 i 675/9 obręb Sulików.
Kolejność wykonywania robót:
1. Wytyczenie trasy ustawienia siatek,
2. Montaż piłkochwytów z siatki polipropylenowej o wysokiej wytrzymałości, na słupach stalowych zagłębionych w gruncie,
3. Uporządkowanie terenu po wykonaniu montażu.
Piłkochwyt wokół kortu tenisowego należy wykonać na długości min. 72,5 mb, siatka ochronna o wielkości oczka 45x45mm, wysokość siatki 4 m, w siatce należy wykonać 2 furtki wejściowe o wymiarach w świetle 1,0 x 2,2 m - miejsce usytuowania furtek zaznaczono na rysunku.
Piłkochwyt wokół kortu tenisowego należy wykonać na długości min. 37 mb, siatka ochronna o wielkości oczka 45x45mm, wysokość siatki 2,5 m, siatkę należy zamocować na wysokości 1,5 m od poziomu podłoża, dodatkowo dół siatki należy przymocować do istniejącego ogrodzenia za pomocą linki.
Piłkochwyt wokół boiska do siatkówki/koszykówki I należy wykonać na długości min. 50,5 mb, siatka ochronna o wielkości oczka 100x100mm, wysokość siatki 2,5 m, siatkę należy zamocować na wysokości 1,5 m od poziomu podłoża, dodatkowo dół siatki należy przymocować do istniejącego ogrodzenia za pomocą linki.
Piłkochwyt wokół boiska do siatkówki/koszykówki II należy wykonać na długości min. 48 mb, siatka ochronna o wielkość oczka 100x100mm, wysokość siatki 4 m, w siatce należy wykonać 1 furtkę wejściową o wymiarach w świetle 1,0 x 2,2 m - miejsce usytuowania furtki zaznaczono na rysunku. Piłkochwyt za bramkami boiska wielofunkcyjnego należy wykonać na długości min. 52 mb, siatka ochronna o wielkości oczka do 120x120mm, wysokość siatki 4 m;
Sposób wykonania i montażu słupów dla piłkochwytów przy boiskach do siatkówki/koszykówki oraz kortu tenisowego:
- przygotowanie podłoża do montażu piłkochwytów
- fundamenty betonowe o wymiarach ok. 35x35 cm i głębokości min. 80 cm z betonu klasy min. B 15 zapewniające stabilne mocowanie słupów.
- dostawa i trwałe umocowanie w uprzednio przygotowanym podłożu słupów stalowych ocynkowanych ogniowo wraz z osprzętem, malowane w kolorze zielonym, rozstaw słupów co ok. 5 m; Powierzchnia zewnętrzna i wewnętrzna słupów nie powinna wykazywać wad w postaci łusek, pęknięć, zwalcowań i naderwań. Dopuszczalne są nierówności, pojedyncze rysy wynikające z procesu wytwarzania. Słupy powinny być proste. – w narożnikach należy zastosować zastrzały używając łączników systemowych, słupy wyposażyć w osprzęt do mocowania lin. - przy szerokości siatki 4 m zastosować min. 4 rzędy lin, a przy szerokości siatki 2,5 m zastosować 3 rzędy lin. - wysokość słupów ponad poziom terenu 4 m
Sposób montażu słupów dla piłkochwytów przy boisku wielofunkcyjnym:
- sposób montażu jak wyżej bez stosowania zastrzałów
- zastosować słupy o przekroju 120x100mm o wysokości ponad poziom terenu 4 m
- zamontować w górnej części w łącznik (rozpórki) zapobiegające odkształcaniu słupów podczas naciągania linką. Wszystkie siatki ochronne wykonane z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości w kolorze zielonym, grubość splotu siatki min. 4 mm, o mocnych krawędziach wykończonych lamówką. Zastosować linkę stalową o grubości min. 4 mm zabezpieczoną przed korozją.
Miejsce wykonania montażu. Sposób wykonania robót mechaniczno-ręczny. W miejscu przewidzianym do montażu piłkochwytów w części ułożona jest nawierzchnia ze sztucznej trawy. Przy montażu należy zabezpieczyć teren, aby sztuczne nawierzchnie nie uległy uszkodzeniu, zabrudzeniu ani przedostaniu się wszelkich zanieczyszczeń takich jak ziemia z wykopów czy beton. Istnieje ograniczony dostęp do boisk zwłaszcza ciężkim sprzętem, ponieważ przed boiskami znajduje się (bieżnia) jak i boiska wykonane są ze sztucznej nawierzchni wylewanej ELTAN P N-35 gr. 4 cm. W miejscu przewidzianym do montażu piłkochwytów podczas wykonywania wykopów należy uwzględnić istniejące odwodnienie oraz przebieg rury odprowadzające wody deszczowe w obrębie kortu tenisowego. Sposób wykonania piłkochwytów powinien zapewniać możliwość bezpiecznego użytkowania oraz brak możliwości zablokowania piłek w siatce, linkach lub słupkach. Użyte materiały muszą posiadać atesty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia, nie spełnia.
4. Wykonawcy zgodnie z art.23 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest:
a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa);
b) dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie;
c) złożenie w ofercie, przez każdego wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. V ust. 1 oraz udokumentowanie, ze razem spełniają wymagania art. 22 ust.1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego;
4.1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. (art.141 ustawy Pzp). 4.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; 4.3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty:
dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów);
dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w pełnomocnictwie;
dokument nr 2a - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy Partnerzy.
2. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub kopii potwierdzonej przez mocodawcę (osobę wskazaną w dokumencie nr 1). c) - dokument nr 3 parafowany na każdej ze stronie wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5 59-975 Sulików.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Sulików ul. Dworcowa 5 59-975 Sulików sala nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).