WÓJT GMINY SULIKÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
STANOWISKO DS. PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH ORAZ ICH KONTROLI /przewidywany termin zatrudnienia: LUTY 2010rok./
Wymagania niezbędne:
a) ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
b) nieposzlakowana opinia,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie ekonomiczne – co najmniej średnie, preferowany profil: podatki,
e) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Finansowy, a w szczególności ustaw o: finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o podatku rolnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
f) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów: Excel, Word, Internet Explorer.
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
a) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b) rzetelność,
c) terminowość,
d) umiejętność pracy w zespole ludzkim,
e) systematyczność, zdyscyplinowanie,
f) umiejętność radzenia sobie ze stresem
Zakres wykonywanych zadań:
1. Wymiar należności podatkowych i opłat lokalnych.
2. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji wymiarowej.
3. Załatwianie podań w zakresie umorzeń, odroczeń i rozłożenia na raty.
4. Uzgadnianie, analiza i sporządzanie informacji o przypisach i odpisach należności podatkowych i opłat lokalnych.
5. Przygotowanie projektów uchwał dotyczących podatków od nieruchomości i rolnego.
6. Przeprowadzanie kontroli związanych z wymiarem podatków i opłat lokalnych.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie ,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ,
f) kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Sulików i w pokoju nr 7 ,
g) oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
h) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sulików, pocztą elektroniczną na adres ug@sulikow.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą ( decyduje data wpływu) na adres: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych oraz ich kontroli w terminie do dnia 25 stycznia 2010r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulikow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sulików.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458).
Sulików, dnia 12 stycznia 2010r.