Otwarte postępowanie kwalifikacyjne w celu naboru pracownika do Jednostki Realizującej Projekt pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda”
Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna „SUPLAZ” Sp. z o.o. ul. Pocztowa 7A, 59-975 Sulików ogłasza nabór na stanowisko do spraw finansowo-księgowych Projektu w zespole ds. finansowo-księgowych w Jednostce Realizującej Projekt.
Przewidywany termin zatrudnienia- bezpośrednio po wyborze.
Wymagania niezbędne:
1. Ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
2. Nieposzlakowana opinia,
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Wykształcenie wyższe,
5. Znajomość zasad rozliczania Projektów FS,
6. Znajomość wytycznych Instytucji Zarządzających, Pośredniczących i KE dotyczących Projektów FS,
7. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów: MS Office, MS Project,
8. Umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
Wymagania dodatkowe:
1. Posiadanie wiedzy na temat Projektu,
2. Znajomość zagadnień związanych z finansowaniem Projektu,
3. Znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem projektu i robót budowlanych,
4. Umiejętność radzenia sobie ze stresem,
5. Systematyczność, zdyscyplinowanie,
6. Dyspozycyjność,
7. Umiejętność organizowania pracy własnej,
8. Terminowość i rzetelność.
Zakres wykonywanych zadań:
1. Weryfikacja raportów Inżyniera i sprawozdań,
2. Sporządzanie raportów Zamawiającego z realizacji Projektu, w tym raportu na Komitet Monitorujący,
3. Prowadzenie i aktualizacja Procedur JRP,
4. Monitorowanie finansowe Projektu zgodnie z Planami płatności, harmonogramami i planami inwestycyjnymi,
5. Rejestracja wpływających faktur i rachunków,
6. Weryfikacja poprawności faktur,
7. Sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym oraz wtórnie pod względem merytorycznym z uwzględnieniem zastosowanej klasyfikacji VAT z przepisami o statystyce państwowej,
8. Prowadzenie ewidencji zmian planu i jego wykonywania w zakresie Projektu,
9. Przygotowywanie wniosków o płatność,
10. Opracowywanie sprawozdań z realizacji Projektu,
11. Sporządzanie przelewów,
12. Prowadzenie sprawozdawczości okresowej,
13. Przygotowywanie i aktualizacja Planu Płatności(z uwzględnieniem wszystkich źródeł finansowania) we współpracy z działem ds. technicznych,
14. Archiwizowanie i przetwarzanie danych dotyczących Projektu , zawartych na nośnikach,
15. Sygnalizowanie Kierownikowi JRP zagrożenia płynności finansowej Projektu,
16. Prowadzenie zestawień księgowych, w tym przechowywanie kopii dowodów księgowych , zgodnie z wymogami Komisji Europejskiej, dla potrzeb monitorowania rzeczowo-finansowego inwestycji,
17. Sporządzanie raportów finansowych,
18. Sporządzanie wniosków o płatność w tzw. Małym i dużym obiegu,
19. Sporządzanie prognoz wnioskowania o środki,
20. Monitorowanie potrzeb wykorzystania pożyczek,
21. Monitorowanie operacji finansowych na rachunkach bankowych Projektu, sporządzanie kserokopii wyciągów bankowych i ich przechowywanie,
22. Monitorowanie wysokości zabezpieczenia środków FS,
23. Monitorowanie ważności gwarancji na zwrot zaliczki, prowadzenie zestawień wszystkich gwarancji i zabezpieczeń,
24. Monitorowanie akceptacji dokumentów zatwierdzonych przez SUZ,
25. Sporządzanie list sprawdzających do faktur na koszty kwalifikowane, weryfikacja zgodności faktur z PŚP,
26. Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji wymaganej przez WFOŚiGW niezbędnej do weryfikacji kosztów kwalifikowanych,
27. Rozpisywanie nakładów dotyczących kosztów kwalifikowanych oraz rozliczanie różnic kursowych,
28. Przechowywanie kopii audytu finansowego,
29. Współudział w opracowywaniu planów finansowych oraz sprawozdań w zakresie zadań objętych Projektem.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny,
2. Życiorys-CV,
3. Kserokopie świadectw pracy,
4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wymagane wykształcenie,
5. Kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy, szkolenia itp.
6. Kwestionariusz osobowy,
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty można składać w siedzibie Międzygminnej Spółki Wodno - Kanalizacyjnej „SUPLAZ” Sp. z o. o. ul. Pocztowa 7A, 59-975 Sulików w terminie do 16.04.2010r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Spółki „SUPLAZ” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Spółki.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002r., poz. 926).