Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulikowie
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i alimentacji
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego
b posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
c) wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) cieszy się nieposzlakowaną opinią
2.Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej
b) znajomość podstawowych aktów prawnych: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa
z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
Dz.U. z 2009r.Nr 1, poz. 7 z późn.zm.), ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych
(Dz. U. z 2006 Nr 139, poz. 992 z późn. zm.) ustawa o samorządzie gminnym,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie udzielanych świadczeń rodzinnych i
alimentacyjnych (z wykorzystaniem systemu informatycznego), w tym:
- wydawanie i przyjmowanie wniosków osobom ubiegającym się o prawo do zasiłku
rodzinnego i dodatków do zasiłku rodzinnego, świadczeń opiekuńczych oraz świadczeń
z funduszu alimentacyjnego,
- analiza, pełnej, kompletnej dokumentacji oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu
udzielanych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego
b) prowadzenie postępowania egzekucyjnego,
c) sporządzanie decyzji administracyjnych w oparciu o przepisy Kodeksu postępowania
administracyjnego(do zatwierdzenia przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej),
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys
d) list motywacyjny
e) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
f) kwestionariusz osobowy
g)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
h) oświadczenie o niekaralności oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o treści: ”Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni
z praw publicznych, nie byłem/am karany/a za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie ul. Pocztowa 7a lub pocztą na adres ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „ Referent ds. świadczeń rodzinnych i alimentacji” w terminie do dnia 21 września 2010 r. /nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do ośrodka pomocy społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008, r Nr 223, poz. 1458).