Sulików, dnia 01 marca 2011 r.
WÓJT GMINY SULIKÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
przewidywany termin zatrudnienia: KWIECIEŃ 2011 rok
Wymagania niezbędne:
a) ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) nieposzlakowana opinia,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie średnie techniczne, co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 ze zm), w służbie cywilnej lub w urzędach państwowych
e) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na w/w stanowisku, w szczególności:prawo zamówień publicznych, ustawa o drogach publicznych, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,
f) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów: Excel, Word, Internet Explorer
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
a) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b) rzetelność,
c) obowiązkowość,
d) umiejętność organizowania i koordynowania działań zespołów ludzkich oraz szybkiego dostosowywania się do zmian w sytuacji zagrożenia,
e) dyspozycyjność, komunikatywność,
f) umiejętność radzenia sobie ze stresem
Zakres wykonywanych zadań:
1.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówienia publicznego.
2.Przygotowywanie umów.
3.Sporządzanie zbiorczego planu i sprawozdań zamówień publicznych.
4.Przygotowanie dokumentacji przetargowej na sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub na ich zmiany oraz zmiany w studium.
5.Prowadzenie ewidencji dróg i mostów na terenie gminy
6.Sprawy związane z utrzymaniem pasów drogowych i poboczy
7.Sprawy związane organizacją ruchu na drogach publicznych
8.Realizacja zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg na terenie gminy
9.Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem nowych lub zmianami aktualnych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
10.Wydawanie wypisów lub wyrysów o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
11.Prowadzenie dokumentacji i udział w pracach Gminnej Komisji Urbanistycznej
12.Przygotowywanie stosownych analiz i informacji z zakresu studium i planów zagospodarowania przestrzennego.
13.Opiniowanie zgodności proponowanego projektu podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz przepisami szczególnymi.
14.Realizacja zadań z zakresu prawa geologicznego i górniczego.
15.Opracowywanie planów, analiz, projektów uchwał, zarządzeń, umów, porozumień i sprawozdań, merytorycznie związanych z zakresem czynności.
16.Przygotowywanie projektów umów i porozumień w sprawach z zakresu zajmowanego stanowiska.
17. Rozliczanie dotacji udzielanych na zadania objęte zakresem czynności
18.Przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej Urzędu.
19. Sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z zakresu prowadzonych spraw.
20.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie ,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ,
f) kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Sulików i w pokoju nr 203 ,
g) oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sulików, pocztą elektroniczną na adres ug@sulikow.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą (decyduje data wpływu) na adres:
Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO w terminie do dnia 11 marca 2011 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulikow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sulików.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458).
Wójt Gminy Sulików
Robert Starzyński