Sulików, dnia 22.04.2011 r.
WÓJT GMINY SULIKÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
STANOWISKO: SEKRETARZ GMINY
przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2011 rok
Wymagania niezbędne:
a) Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
b) nieposzlakowana opinia,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze,
e) wymagany staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach takich jak: urzędach marszałkowskich, oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych , urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U. nr 223, poz.1458)
f) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na w/w stanowisku, w szczególności:Ustawa o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o ochronie danych osobowych,
g) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów: Excel, Word, Internet Explorer
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
a) studia podyplomowe w zakresie samorządu
b) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej
c) wiedza z zakresu systemu zarządzania jakością ISO
d) rzetelność, obowiązkowość,
e) zdolność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kreatywność, zmysł organizacyjny, kultura osobista
f) dyspozycyjność, komunikatywność,
g) umiejętność radzenia sobie ze stresem
h) znajomość języka obcego – niemieckiego lub angielskiego,
Zakres wykonywanych zadań:
1. Sekretarz wykonuje zadania w zakresie zapewnienia sprawnego działania Urzędu, w szczególności do zadań Sekretarza należy:
1) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami,
2) współdziałanie z Radą Gminy w zakresie swojego działania,
3) opracowywanie zakresów czynności dla pracowników Urzędu,
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
5) koordynowanie realizacji zadań z zakresu oświaty, ewidencji ludności, działalności gospodarczej, obronności kraju, obrony cywilnej, obsługi organów Gminy,
6) przedkładanie Wójtowi propozycji usprawnienia pracy Urzędu,
7) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
8) dbałość o właściwe zabezpieczenie mienia Urzędu i jego wyposażenie,
9) koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami, konsultacjami społecznymi i spisami,
10) prowadzenie, w imieniu Wójta spraw pracowniczych dotyczących pracowników Urzędu,
11) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw klientów,
12) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
13) zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
14) pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,
15) nadzór nad działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie i Gminnego Ośrodka Kultury w Sulikowie,
16) pełnienie funkcji pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością ISO
17) opracowywanie projektów: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Wynagradzania, Regulaminu Pracy, instrukcji związanych z postępowaniem przy przetwarzaniu danych osobowych, oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu
18) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających
z poleceń lub upoważnień Wójta.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie ,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ,
f) kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Sulików i w pokoju nr 203 ,
g) oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sulików, pocztą elektroniczną na adres ug@sulikow.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą ( decyduje data wpływu) na adres: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowisko Sekretarza Gminy w terminie do dnia 10 maja 2011 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulikow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sulików.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458).