Lp. |
Zadania |
Termin |
Środki |
Odpowiedzialni |
Kryteria sukcesu |
1. |
Diagnoza wstępna badająca umiejętność komunikowania się, stopień zachowań wulgarnych, stopień konfliktów na terenie szkoły. |
do XII |
obserwacja, ankieta, |
Ł. Topornicka
W. Musialska |
Zebranie informacji.
Zapoznanie z wynikami Radę Pedagogiczną. |
2. |
Przeprowadzenie zajęć dotyczących zasad dobrego wychowania. |
XII |
Wykorzystanie literatury, pogadanka. |
wychowawca |
Wprowadzenie zasad dobrego zachowania. Zapis w dzienniku zajęć. |
3. |
Zwracanie uwagi na kulturę słowa i bycia. |
cały rok |
Na wszystkich zajęciach. |
Wychowawcy, nauczyciele . |
Podniesienie poziomu kultury słowa i bycia. |
4. |
Przeprowadzenie lekcji koleżeńskich:
klasa I- III
klasa IV - VI |
XI
IV |
lekcja koleżeńska |
E. Wąsowska
Ł. Topornicka |
Odnotowanie w dzienniku,
|
5. |
a)Opracowanie słownika wyra-zów i zwrotów pożądanych społecznie
b) konkurs na największą ilość słów pożądanych(kl.II-VI);
c)konkurs literacki ze słowami pożądanymi, |
V
cały rok
V |
Materiały piśmiennicze
Aktualizowane gazetki w klasach (ostatnia środa m-ca). |
wychowawcy,
Ł. Topornicka |
Podniesienie kultury bycia. |
6. |
Inspirowanie ekspresji plastycznej, literackiej, dyskusje na tematy kultury języka, przyczyn wulgaryzmu oraz sposoby przeciwdziałania wulgaryzmom. |
do IV
2004/05
|
Środki plastyczne, piśmiennicze. |
|
Podniesienie kultury bycia i słowa. |
7. |
Igrzyska szkolne bez
Nazwa dokumentu: | Przeciwdziałania wulgaryzmom | Osoba, która wytworzyła informację: | Urszula Ciupak | Osoba, która odpowiada za treść: | Urszula Ciupak | Osoba, która wprowadzała dane: | Urszula Ciupak | Data wytworzenia informacji: | 2003-11-07 20:56:08 | Data udostępnienia informacji: | 2003-11-07 20:56:08 | Data ostatniej aktualizacji: | 2003-11-07 20:57:31 |
Wersja do wydruku...
|