WÓJT GMINY SULIKÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
STANOWISKO: Referent ds.administracyjnych
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2012 rok
A. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych.
2. Nieposzlakowana opinia
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie: wyższe
B. WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Doświadczenie zawodowe: preferowane osoby z doświadczeniem w pracy w administracji publicznej
2. Predyspozycje osobowościowe:
- dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków
- dyspozycyjność
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
3. Umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- preferowana znajomość języków obcych – j.angielskiego lub j.niemieckiego,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów: Excel, Word, Internet Explorer .
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
C. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1. Obsługa sekretariatu Wójta Gminy.
2. Organizowanie przyjęć klientów w sprawach skarg i wniosków przez Wójta Gminy
3. Zaopatrywanie Urzędu Gminy w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe
4. Zaopatrywanie pracowników Urzędu Gminy w druki i formularze.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń wewnętrznych Wójta Gminy.
6. Prowadzenie biblioteki Urzędu.
7. Rozliczanie czasu pracy pracowników z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych i wyjść w celach prywatnych
8. Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników Urzędu, w tym dokumentacji w zakresie wynikającym z Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
9. Dokonywanie odpisów środków na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
10. Wydawanie zaświadczeń osobowo-płacowych byłym pracownikom Gminnej Spółdzielni „Samopomoc Chłopska” i Spółdzielni Kółek Rolniczych w Sulikowie
11. Zamawianie i rejestracja pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem.
12. Dbałość o wystrój i estetykę Urzędu.
13. Opieka nad tablicami informacyjnymi Urzędu (wewnętrznymi i zewnętrzną) oraz czuwanie nad ich aktualizacją.
14. Przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu Gminy.
15. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz innych rejestrów obowiązujących w Urzędzie, w tym m.in.: poleceń wyjazdu służbowego, wyjść pracowników w godzinach pracy, upoważnień i pełnomocnictw, kontroli w urzędzie.
16. Prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz prezesów gminnych spółek
17. Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta, merytorycznie związanych z zakresem czynności oraz związanych z organizacją i funkcjonowaniem Urzędu.
18. Sporządzanie sprawozdań i bieżących informacji o realizacji zadań z zakresu prowadzonych spraw.
19. Przygotowywanie projektów umów i porozumień w sprawach z zakresu zajmowanego stanowiska.
20. Rozlicznie dotacji udzielanych na zadania objęte zakresem czynności.
21. Opisywanie faktur oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego nie później niż drugiego dnia od daty otrzymania.
22. Usprawnianie własnej organizacji, metod i form pracy.
23. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – CV,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie ,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach ,
f) kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Sulików
g) oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sulików, pocztą elektroniczną na adres ug@sulikow.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą do dnia 1 sierpnia 2012 r. (decyduje data wpływu) dna adres: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, z dopiskiem: dotyczy naboru na wolne stanowisko referent ds. administracyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulikow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sulików.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.).
Sulików, dnia 17.07.2012 r.