CZAS OD -DO
|
AKTYWNOŚĆ DZIECI
|
1
5 zagospodarowania
czasu dzieci
|
7.00-8.20
|
Gry , zabawy i zajęcia dowolne dzieci według pomysłów własnych lub przy niewielkim udziale nauczyciela
|
zabawa
swobodna
|
8.20.-8.30
|
Ćwiczenia poranne
|
|
8.30-9.00
|
Przygotowanie do śniadania, wyrabianie nawyków i czynności higienicznych kulturalnych, związanych z samoobsługą i przygotowaniem do śniadania Śniadanie
|
czynności opiekuńczo-wychowawcze
|
9.00-9.10
|
Mycie zębów
|
czynności samoobsługowe
|
9.10-10.00
|
Zajęcia bezpośrednio kierowane przez nauczycielkę w sali lub ogrodzie.
Prowadzenie obserwacji pedagogicznej. Rozmowy kierowane z dziećmi zgodne z tematyką kompleksową i zainteresowaniami dzieci.
|
zajęcia dydaktyczne
|
10.00-11.40
|
Pobyt w ogrodzie
Czynność samoobsługowe w szatni
Spacery, wycieczki , zabawy ruchowe na świeżym powietrzu, w tym zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze lub zorganizowane w sali zajęć lub w razie niepogody zabawy w sali
|
zabawy na powietrzu
zabawa
swobodna
|
11.40-12.00
|
Zabawa ruchowa, śpiew piosenek,
|
zajęcia dydaktyczne
|
12.00-12.40
|
Przygotowanie do obiadu.
Obiad
Czynności samoobsługowe
|
czynności opiekuńczo-wychowawcze
|
12.40-13.20
|
Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie . Słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę
|
zabawa
swobodna
|
13.20-13.40
|
Indywidualne zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczycielkę
|
czynności opiekuńczo-wychowawcze
|
13.45-14.00
|
Podwieczorek -wyrabianie nawyków i czynności higienicznych kulturalnych
|
czynności opiekuńczo-wychowawcze
|
14.00-15.30
|
Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczycielkę
Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań i na powietrzu.
|
czynności opiekuńczo-wychowawcze
|