OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie przy ul. Pocztowej 7a
ogłasza nabór na stanowisko referenta do spraw świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych;
3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo karne skarbowe;
4. bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
5. nieposzlakowana opinia;
6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;
7. wykształcenie średnie lub wyższe;
8. znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. –Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
II. Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej;
- dobra znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu Open Office, mile widziana znajomość obsługi epuap, Empatia, programów Amazis, Izyda, Nemezis do obsługi świadczeń rodzinnych, wychowawczych oraz funduszu alimentacyjnego) ;
- zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji stosowanych przepisów.
- uprzejmość, życzliwość;
- umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność;
- umiejętność pracy pod presją czasu,;
- odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy;
III. Zakres zadań:
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych i wychowawczych,
- udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych i wychowawczych;
- współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa do powyższych świadczeń,
- przygotowanie projektów decyzji ustalających prawo do świadczeń rodzinnych i wychowawczych,
- sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań,
- prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń,
- tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
IV. Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa w przeważającej mierze w pozycji siedzącej,
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- usytuowanie stanowiska pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pocztowa 7a, Sulików,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy, system równoważnego czasu pracy.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sulikowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- Życiorys oraz list motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopia dowodu osobistego;
- Oświadczenie o niekaralności ;
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz.U z 2016 r., poz. 922z późn.zm./.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 20 kwietnia 2018 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, Sulików ul. Pocztowa 7a (I piętro, pokój nr 8) w godzinach pracy GOPS, tj. w godz. od 7:30 do 15:30, lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7a z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta do spraw świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych”. Decyduje data wpływu do Ośrodka.
Oferty nie zawierające wymaganych dokumentów lub dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą brane pod uwagę.
VIII. Informacje dodatkowe:
1) Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
a) aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
b) oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.
2) Rekrutacja będzie przebiegała dwuetapowo: pierwszy etap obejmował będzie część pisemną (test kompetencyjny), drugi etap obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.Sulików oraz na tablicy informacyjnej GOPS.
3) Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia służby przygotowawczej,
4) O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
wz. Dyrektora
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie
Ewa Brodziak