Osoba ubiegająca się o przyznanie dodatku mieszkaniowego powinna złożyć w GOPS w Sulikowie:
1. wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego :
- zarządca budynku winien potwierdzić dane zawarte we wniosku oraz wyodrębnić poszczególne składniki opłat za lokal ( załączyć umowę najmu ),
2. deklarację o wysokości dochodów :
- deklaracja obejmuje dochody uzyskane przez gospodarstwo domowe wnioskodawcy za okres pełnych 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku,
3. wnioskodawca będący właścicielem domu jednorodzinnego powinien złożyć zaświadczenie organu właściwego w sprawie wydania pozwolenia na budowę, potwierdzające powierzchnię użytkową, w tym powierzchnię pokoi i kuchni oraz wyposażenie techniczne domu a także przedstawić rachunki dotyczące naliczonych i ponoszonych wydatków ( akt notarialny, postanowienie sądu),
4. należy okazać ponadto :
- w przypadku zatrudnienia : zaświadczenie zakładu pracy o uzyskanych dochodach w okresie objętym deklaracją,
- w przypadku zarejestrowania w PUP : zaświadczenie o zarejestrowaniu i wysokości uzyskanych dochodów w okresie objętym deklaracją ( w tym składki na ubezpieczenie zdrowotne ),
- w przypadku pobierania renty, emerytury, zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłku rodzinnego, zasiłków z pomocy społecznej : decyzje o przyznaniu świadczenia oraz odcinki za okres objęty deklaracją o dochodach,
- ostatni rachunek za energię elektryczną,
- ostatni rachunek opłat za wodę, odbiór nieczystości stałych i płynnych.
Nazwa dokumentu: | Potrzebne dokumenty |
Skrócony opis: | Potrzebne dokumenty, które powinna złożyć osoba ubiegajaca się o dodatek mieszkaniowy. |
Podmiot udostępniający: | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulikowie |
Osoba, która wytworzyła informację: | Grażyna Domoradzka |
Osoba, która odpowiada za treść: | Grażyna Domoradzka |
Osoba, która wprowadzała dane: | Grażyna Domoradzka |
Data wytworzenia informacji: | 2004-12-14 14:39:51 |
Data udostępnienia informacji: | 2004-12-14 14:39:51 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2004-12-14 14:47:53 |