UCHWAŁA NR XII/88/07
RADY GMINY SULIKÓW
Z DNIA 29 PAŻDZIERNIKA 2007 ROKU
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2007 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2, pkt 4 ustawy z 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 249, poz. 2104 ze zmianami) Rada Gminy Sulików uchwala, co następuje:
§ 1.
Zwiększa się plan dochodów budżetowych o kwotę 19.000,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2.
Zwiększa się plan wydatków budżetowych o kwotę 19.000,79 zł oraz wprowadza się zmiany w planie wydatków budżetowych zgodnie z załącznikiem nr 2.
§ 3.
Źródłem pokrycia deficytu w wysokości 0,79 zł będą przychody z zaciągniętej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
§ 4.
W uchwale nr IV/25/07 Rady Gminy Sulików z dnia 24 stycznia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Sulików na 2007 rok dokonuje się następujących zmian:
1) w § 1 ust. 3 wyrazy „645.448 zł” otrzymują brzmienie „645.447,21 zł” oraz wyrazy „366.609 zł” otrzymują brzmienie „366.609,79 zł”,
2) w § 7 w pkt 2 wyrazy „20.000 zł” otrzymują brzmienie „43.050 zł”,
3) w § 14 pkt 2 wyrazy „366.609 zł” otrzymują brzmienie „366.609,79 zł”,
4) w § 16 wyrazy „6.014.109 zł” otrzymują brzmienie „6.014.109,79 zł”.
§ 5.
Załącznik nr 8 do uchwały nr IV/25/07 Rady Gminy Sulików z dnia 24 stycznia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Sulików na 2007 rok otrzymuje brzmienie załącznika nr 3.
§ 6.
Załącznik nr 10 do uchwały nr IV/25/07 Rady Gminy Sulików z dnia 24 stycznia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Sulików na 2007 rok otrzymuje brzmienie załącznika nr 4.
§ 7.
Załącznik nr 11 do uchwały nr IV/25/07 Rady Gminy Sulików z dnia 24 stycznia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Sulików na 2007 rok otrzymuje brzmienie załącznika nr 5.
§ 8.
Załącznik nr 14 do uchwały nr IV/25/07 Rady Gminy Sulików z dnia 24 stycznia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Sulików na 2007 rok otrzymuje brzmienie załącznika nr 6.
§ 9.
Ogólny plan budżetu gminy na 2007 rok po wprowadzeniu powyższych zmian wynosi:
po stronie dochodów 19.195.736,00 zł
po stronie wydatków 19.235.863,79 zł
§ 10.
Realizację uchwały powierza się Wójtowi Gminy Sulików.
§ 11.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
Jacek Staszczuk
Uzasadnienie
Dochody:
1. Zwiększa się plan dochodów o kwotę 21.000,00 zł, z tego w:
- w dziale 750, rozdziale 75023, § 0920 o kwotę 1.000,00 zł z tytułu odsetek od lokat terminowych,
- w dziale 900, rozdziale 90003, § 2440 o kwotę 20.000,00 zł tytułem planowanej dotacji celowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na zakup pojemników do segregacji odpadów.
2. Zmniejsza się plan dochodów o kwotę 2.000,00 zł, z tego w:
- w dziale 754, rozdziale 75412, § 2440 o kwotę 2.000,00 zł w związku ze zmniejszeniem dotacji z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dofinansowanie zakupu wyposażenia samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Studniskach Dolnych.
Wydatki:
1. Zmniejsza się plan wydatków o kwotę 1.000,00 zł, z tego:
- w dziale 754, rozdziale 7541, § 2820 o kwotę 1.000,00 zł tytułem zmniejszenia dotacji dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Studniskach Dolnych na dofinansowanie zakupu wyposażenia samochodu pożarniczego.
2. Zwiększa się plan wydatków o kwotę 20.000,79 zł, z tego w:
- w dziale 900, rozdziale 90001, § 6650 o kwotę 0,79 zł tytułem przekazania środków dla Związku Gmin Ziemi Zgorzeleckiej w Zgorzelcu na realizację na podstawie porozumienia komunalnego zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda – wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wnioskiem do Funduszu Spójności dla projektu Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda,
- w dziale 900, rozdziale 90003, § 4210 o kwotę 20.000,00 zł na zakup pojemników do segregacji odpadów.
3. Na wniosek Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie z dnia 15 października 2007 roku dokonano przeniesień kwoty 5.929,00 zł między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej celem zakupienia zmywarki do punktu wydawania posiłków w Szkole Podstawowej w Biernej.
Przewodniczący Rady Gminy
Jacek Staszczuk