| NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY |
|
Wymeldowanie z pobytu stałego Wymagane dokumenty: 1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty), 2. Książeczka wojskowa, 3. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego,
Opłaty Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, pok. Nr 9
Termin i sposób załatwienia sprawy: - w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie. - w wyniku dokonania wymeldowania interesant otrzymuje wydruk komputerowy w postaci poświadczenia wymeldowania z pobytu stałego.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).
Ilość odwiedzin: | 1243 | Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Sawicka | Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Sawicka | Osoba, która wprowadzała dane: | Remigiusz Czarnecki | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-24 11:08:12 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-24 11:08:12 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-01-24 11:55:15 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|