Wydawanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia.
I. Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
Dowód wniesienia opłaty.
II. Opłaty:
Znaki opłaty skarbowej:
a. 5 zł – za wniosek
b. 11 zł – za wydanie zaświadczenia.
III. Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, pok. Nr 9, w godzinach pracy Urzędu
IV.Termin i sposób załatwienia sprawy:
do 7 dni
V.Tryb odwoławczy:
Brak
VI.Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 174, poz. 1231 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).
VII. Uwagi:
Zaświadczenie potwierdzające dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż alkoholu jest warunkiem prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych, które należy okazać przedsiębiorcy zaopatrującemu dany punkt sprzedaży.