Zarządzenie Nr 218/06
Wójta Gminy Sulików
z dnia 24 maja 2006 roku
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2006 rok
Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt 4 ustawy z 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. nr 142 z 2001 roku, poz. 1591 ze zmianami), art. 188 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 249, poz. 2104 ze zmianami) oraz § 16 pkt 2 uchwały nr XXXV/238/05 Rady Gminy Sulików z 29 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu gminy na 2006 rok Wójt Gminy Sulików
zarządza, co następuje:
§ 1.
Zwiększa się plan dochodów budżetowych o kwotę 43.096 zł zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2.
Zwiększa się plan wydatków budżetowych o kwotę 43.096 zł oraz wprowadza się zmiany w planie wydatków budżetowych zgodnie z załącznikiem nr 2.
§ 3.
Ogólny plan budżetu gminy na 2006 rok po wprowadzeniu powyższych zmian wynosi:
po stronie dochodów 14.972.956 zł
po stronie wydatków 15.807.198 zł
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego podjęcia.
Jan Hasiuk
Wójt Gminy
Uzasadnienie
Dochody
1. Pismo Wojewody Dolnośląskiego nr PS-III-3050-81/06 z dnia 18 kwietnia 2006 roku w sprawie przyznania dotacji celowej w kwocie 9.000 zł na sfinansowanie zadania wynikającego z art. 121 ust. 3a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej – Dz. U. nr 64 poz. 593 ze zmianami (dział 852, rozdział 85419, § 2030).
2. Pismo Kuratorium Oświaty we Wrocławiu nr KO-O-0341/10b/2006 z dnia 05 maja 2006 roku w sprawie przyznania dotacji celowej w kwocie 34.096 zł na dofinansowanie świadczeń systemu pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym – zgodnie z art. 90d i art. 90e ustawy o systemie oświaty (dział 854, rozdział 85415, § 2030).
Wydatki
1. Dokonano przeniesienia ogółem kwoty 4.690 zł z działu 758, rozdziału 75818, § 4810 – rezerwy ogólnej do:
- działu 600, rozdziału 60095, § 4590 kwotę 176 zł z przeznaczeniem na wypłacenie odszkodowania
za uszkodzenie samochodu osobowego na drodze gminnej,
- do działu 754. rozdziału 75412, § 4210 kwotę 500 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu
sztandaru Komendy Powiatowej PSP w Zgorzelcu,
- działu 854, rozdziału 85415, § 3240 kwotę 4.014 zł z przeznaczeniem na wypłatę pomocy
materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym – zgodnie z art. 90d i art. 90e ustawy o
systemie oświaty.
2. Pismo Szkoły Podstawowej w Biernej z dnia 24.04.2006 r. w sprawie dokonania przeniesień.
Między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej wynikających z toku wykonywania
planu finansowego.
3. Dokonano przeniesień między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej wynikających
z toku wykonywania budżetu.
Jan Hasiuk
Wójt Gminy