Regulamin Środowiskowej Hali Sportowej w Sulikowie
1. Osoby przebywające na terenie obiektu hali sportowej zobowiązane są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i stosowania się do jego zasad.
2. Hala sportowa administrowana jest przez Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie.
3. Hala sportowa otwarta jest:
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-21.00
- w soboty w godz. 9.00-15.00
- w przypadku imprez sportowych również w niedziele.
4. W dniach nauki szkolnej hala sportowa udostępniona jest w godz. 8.00 – 16.00 tylko na realizacje zadań dydaktycznych w zakresie wychowania fizycznego.
5. W pozostałych godzinach obiekt udostępniony jest osobą fizycznym i grupom zorganizowanym.
6. Korzystanie z hali odbywa się w oparciu o harmonogram w terminie i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół lub kierownikiem hali.
7. Grupy ćwiczące wchodzą do hali pod opieką instruktora/opiekuna/szefa grupy.
8. W całym obiekcie hali sportowej zabrania się przebywania osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.
9. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, palenia tytoniu, spożywania alkoholu, żucia gumy oraz łuskania słonecznika.
10. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz wprowadzania i wnoszenia zwierząt.
11. Obowiązkiem osoby korzystającej z hali jest:
- pozostawienie okrycia zewnętrznego i obuwia w szatni,
- założenie obuwia zmiennego – halowego,
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przy korzystaniu z przyrządów sportowych znajdujących się w wyposażeniu hali,
- utrzymanie czystości i porządku na terenie hali sportowej, szatni i pomieszczeń sanitarnych,
- podporządkowanie się poleceniom osób prowadzących zajęcia lub pracowników odpowiedzialnych za funkcjonowanie obiektu.
12. W czasie zajęć/ awodów opiekun/organizator jest zobowiązany przestrzegać zasad regulaminu oraz jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z hali sportowej.
13. Kierownictwo hali nie odpowiada za wypadki spowodowane nie przestrzeganiem obowiązującego regulaminu.
14. Zajęcia grup szkolnych korzystających z hali sportowej powinny odbywać się w obecności nauczyciela (trenera).
15. Bez zezwolenia kierownika hali zabrania się wynoszenia poza jej teren sprzętu i elementów wyposażenia.
16. Podczas zajęć nie wolno odchodzić od grupy ćwiczącej i samowolnie korzystać ze sprzętu i urządzeń.
17. Osoby niszczące sprzęt lub urządzenia hali sportowej ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody.
18. Dyrektor szkoły i kierownik obiektu mogą kontrolować wszystkie zajęcia, a w razie stwierdzonych uchybień – zakazać z korzystania hali sportowej.
19. Zabrania się wchodzenia do pomieszczeń, które nie są udostępnione uczestnikom zajęć.
20. Kierownictwo hali sportowej nie odpowiadają za kradzieże i przedmioty wartościowe pozostawione w szatni.
21. Osoby naruszające porządek publiczny i przepisy niniejszego regulaminu będą usunięte z terenu hali sportowej, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenie.
22. Skargi i wnioski należy zgłaszać Dyrekcji lub Kierownikowi obiektu.
Zatwierdził: Dyrektor ZSPiG
Urszula Ciupak