-boisko do piłki ręcznej o nawierzchni sztucznej trawy,
-boisko do mini piłki nożnej o nawierzchni sztucznej trawy,
-dwa boiska do piłki siatkowej o sztucznej nawierzchni,
-dwa boiska do koszykówki o sztucznej nawierzchni.
5.Udostępnianie zewnętrznego kortu obejmuje:
-kort do tenisa ziemnego o nawierzchni ze sztucznej trawy.
6.Zewnętrzne obiekty sportowe czynne są we wszystkich dni tygodnia w godzinach od 8:00 do 21:00. Środowiskowa hala sportowa otwarta codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 21:00 w soboty od 10:00 do 15:00, a w przypadku imprez sportowych, również w niedzielę.
7.W dniach nauki szkolnej od 8:00 do 16:00 wszystkie obiekty sportowe udostępniane są wyłącznie na realizację zadań dydaktycznych w zakresie wychowania fizycznego, dzieciom i młodzieży ZSPiG oraz ze szkół na terenie gminy Sulików.
8.W pozostałych godzinach obiekty sportowe i pomieszczenia środowiskowej hali sportowej udostępniane są osobom prawnym i fizycznym oraz grupom zorganizowanym.
9.Pomieszczenia i obiekty sportowe udostępniane są wyłącznie na działalność sportowo-rekreacyjną i kulturową.
10.Zgodnie z przyjętymi zasadami i założeniami w projekcie budowy środowiskowej hali sportowej, obiekty sportowe i pomieszczenia środowiskowej hali sportowej udostępniane są w pierwszej kolejności:
-dzieciom i młodzieży uczęszczającej do szkół z terenu gminy Sulików,
-klubom sportowym,
-mieszkańcom gminy Sulików.
11.Przy udostępnianiu obiektów sportowych i pomieszczeń środowiskowej hali sportowej stosowana jest zasada pierwszeństwa korzystania tj.:
-klub sportowy przed grupą rekreacyjną,
-grupa liczniejsza przed grupą mniej liczną i pojedynczymi osobami.
12.Osoby zainteresowane udostępnieniem obiektów sportowych w celu zorganizowania imprezy sportowej zwracają się do Dyrektora ZSPiG w Sulikowie na piśmie. W sprawach treningów i zajęć rekreacyjnych osoby i grupy zorganizowane zwracają się do kierownika obiektów sportowych.
13.Zorganizowane grupy wybierają spośród siebie kierownika (opiekuna), który reprezentuje grupę, ustala sprawy organizacyjne.
14.Kierownikiem grupy może być wyłącznie osoba dorosła, która ponosi wszelaką odpowiedzialność prawną.
15.Obowiązkiem kierownika grupy jest:
-zapoznanie podopiecznych z regulaminem korzystania,
-przebywanie z uczestnikami i nadzorowanie przebiegu zajęć,
-każdorazowo sprawdzanie stanu szatni, natrysków, w-c przed i po zajęciach,
-ponoszenie odpowiedzialności finansowej za ewentualne szkody wynikłe ze zniszczeń i kradzieży.
16.W przypadku organizacji imprez sportowych z udziałem publiczności organizator zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczestników zawodów oraz publiczności zgodnie z wymogami obowiązującymi w tym zakresie przez przepisy prawa oraz zabezpieczenia i zapewnienia ochrony urządzeń sportowych.
17.W przypadku organizacji imprez masowych, organizator ponosi pełną i niczym nieograniczoną odpowiedzialność materialną za bezpieczeństwo i szkody powstałe w czasie trwania imprezy.
18.Udostępniający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie korzystania z obiektu.
19.Za rzeczy oraz przedmioty wartościowe pozostawione na terenie obiektów sportowych zarządca nie ponosi odpowiedzialności.
20.Przebywającym na terenie obiektów sportowych nie wolno:
-palić papierosów, wnosić i spożywać napojów alkoholowych, stosować środków odurzających, żuć gumy, łuskać słoneczniku, zaśmiecać itp.,
-wprowadzać zwierząt,
-wieszać się na konstrukcjach i obręczach do piłki koszykowej,
-uruchamiać i używać sprzętu sportowego bez zgody kierownika obiektu.
21.Osoby i grupy naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu będą usuwane z obiektów sportowych, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenie.
22.W okresie ferii letnich i zimowych zajęcia mogą być zawieszone z przeznaczeniem na konserwację, remonty i urlopy pracowników.
23.W zakresie spraw nienormowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje Dyrektor Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie.
Ilość odwiedzin:
3066
Nazwa dokumentu:
Regulamin udostępniania i korzystania z obiektów sportowych przy ZSPiG