| NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY |
|
SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY SULIKÓW
Z MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI
OD DNIA 15 STYCZNIA 2009 R. DO 17 LUTEGO 2009 R.
W okresie od dnia 15 stycznia 2009 r. do dnia 17 lutego 2009 Wójt podjął następujące działania:
- W związku z nawiązaniem współpracy z Expressem Zgorzeleckim polecił określenie sposobu dystrybucji Expressu na terenie gminy.
- Polecił sporządzenie szczegółowej części opisowej do planu finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Sulikowie.
- Polecił kontynuowanie działań w kierunku pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych na działalność kulturalną Gminnego Ośrodka Kultury.
- Przydzielił 6 godzin tygodniowo indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego dla uczennicy klasy „0” przy Szkole Podstawowej w Biernej w II semestrze roku szkolnego 2008/2009 w ramach posiadanych środków własnych szkoły.
- Polecił wyjaśnienie sprawy obecnej lokalizacji 12 stołów do tenisa stołowego, które zakupił GOKSiR w Sulikowie 1999 roku.
- Zapoznał się z opinią dotycząca przygotowania dokumentacji planistycznej do uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu parków wiatrowych Koźmin w części położonej na terenie Gminy Sulików.
- Zaakceptował ofertę na wykonanie zadania pn. „Kompleksowa obsługa geodezyjna w roku 2009 na potrzeby gospodarki nieruchomościami w zakresie: podziały nieruchomości, wznowienia i okazania granic nieruchomości” oraz na realizację zadania pn. „Wykonanie szacowania nieruchomości w Gminie Sulików w roku 2009” oraz polecił rozesłanie ofert.
- Ogłosił II ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Sulików położonej w Sulikowie (działka nr 11/17) oraz polecił obniżenie ceny wywoławczej do 180.000, 00 zł.
- Ogłosił III przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego położonego w Sulikowie przy Placu Wolności nr 11/1A wraz z oddaniem we współużytkowanie wieczyste przynależnego gruntu.
- Ogłosił I ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku położonym w Sulikowie, przy ulicy Pocztowej nr 4 wraz ze sprzedażą 17 % udziału w gruncie.
- Przyjął „Raport z oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy” oraz polecił realizację zawartych w nim wniosków i zadań ograniczających ryzyko zawodowe.
- Podpisał porozumienia określające zakres dotacji dla jednostek oraz umowy dotacji z jednostkami OSP z terenu Gminy oraz polecił sporządzenie aneksów do w/w umów.
- Polecił przygotowanie projektu uchwały na sesję marcową w sprawie przeprowadzenia referendum „śmieciowego” w związku z wnioskiem Komisji Rozwoju Gminy i Ochrony Środowiska.
- Polecił przygotowanie akcji informacyjnej wśród mieszkańców gminy dotyczącej planowanego referendum śmieciowego.
- Polecił ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referent ds. księgowości budżetowej i windykacji należności nie podatkowych w wydziale finansowym.
- Podpisał protokół uzgodnień w sprawie sprzedaży na własność budynku mieszkalnego wraz z gruntem położonej w Skrzydlicach.
- Polecił przeprowadzenie szkolenia pracownika przechodzącego na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych oraz ich kontroli w zakresie obsługi programu komputerowego PODATKI przez Firmę Info System Tadeusz i Roman Groszek z Legionowa.
- Polecił zintensyfikowanie przygotowań do przetargu na organizację dowozu uczniów do szkół.
- Polecił zorganizowanie objazdu świetlic wiejskich z udziałem Kierownika Gminnego Zakładu Komunalnego i Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w celu określenia potrzeb remontów i napraw w budynkach świetlic.
- W związku ofertą firmy ESKO Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska na wykonanie prac projektowych dla projektu kanalizacji sanitarnej w oddalonej części miejscowości Miedziana oraz wykonanie projektu sieci wodociągowej w miejscowości Sulików – Podgórze zdecydował o odstąpieniu od realizacji wykonania dokumentacji technicznej kanalizacji sanitarnej dla Miedzianej ze względu na brak środków w budżecie na ten cel oraz o powróceniu do w/w sprawy podczas realizacji robót budowlanych obejmujących II etap. Natomiast w przypadku budowy wodociągu w miejscowości Sulików – Podgórze polecił dokonanie wstępnych ustaleń dotyczących możliwości finansowana przy ewentualnej współpracy z prywatnymi właścicielami w zakresie wykonawstwa.
- Polecił nawiązanie współpracy z Instytutem Heraldystyczno – Weksylologicznym w Warszawie w sprawie opracowania przez Instytut wzorów symboli gminnych. (herb, flaga, pieczęć). Przeprowadzenie negocjacji w sprawie wysokości kosztów zaprojektowania symboli gminnych oraz przygotowanie projektu umowy z wymienionym Instytutem.
- W związku z wystąpieniem firmy Lafarge o ustawienia na wylocie i wlocie drogi wewnętrznej nr 85/2 szlabanów wyposażonych w domofony polecił wystąpienie o opinię w tej sprawie do Komisji Rozwoju Gminy i Ochrony Środowiska oraz przeprowadzenie konsultacji prawnych, czy decyzja o zamknięciu drogi nie wymaga podjęcia uchwały Rady Gminy w tej sprawie.
- Zatwierdził projekt uchwały na najbliższa sesję Rady Gminy.
- Polecił przygotowanie projektów uchwał w sprawie zamknięcia inwestycji zaniechanych lub nieskończonych najpóźniej na marcową sesję Rady Gminy.
- Polecił przygotowanie projektu zarządzenia w sprawie zmian w składzie osobowym Gminnej Komisji Urbanistycznej.
- Wykonywał uchwały Rady Gminy oraz podejmował czynności związane z reprezentowaniem Gminy Sulików na zewnątrz.
Wydał następujące zarządzenia:
- W sprawie ustalenia układu wykonawczego budżetu Gminy Sulików na 2009 rok.
- W sprawie ogłoszenia otwartych konkursów ofert na wsparcie realizacji zadań gminy z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Sulików organizacjom pozarządowym i podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r., o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w 2009 roku.
- W sprawie ustalenia na rok 2009 maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności formy kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane.
- W sprawie ogłoszenia wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drodze bezprzetargowej.
- W sprawie zmian w budżecie gminy na 2009 rok.
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawienia. (obręb Skrzydlice).
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawienia (obręb Sulików).
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawienia. (obręb Wrociszów Górny).
- W sprawie ewidencji i sporządzania sprawozdań budżetowych RB-WS w zakresie wydatków strukturalnych ponoszonych przez Urząd Gminy Sulików oraz polecił organizację szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu szczegółowej klasyfikacji wydatków strukturalnych przy udziale pracowników jednostek organizacyjnych.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Podpisał następujące umowy:
- Umowę z Firmą Albeko z Opola na opracowanie sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami oraz opracowanie aktualizacji z programu ochrony środowiska na kwotę 9 028,00 zł brutto.
- Umowę z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Biernej na wynajem autobusu szkolnego w celu wyjazdu uczniów do Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Zgorzelcu.
- Umowę z lekarzem medycyny pracy Wacławem Białym na świadczenie usług z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Urzędu Gminy Sulików.
- Umowę dzierżawy działki na okres 3 lat (obręb Sulików).
- Podpisał aneksy Nr 1 do umów dotyczących dotowania działalności Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy.
Ilość odwiedzin: | 7169 | Nazwa dokumentu: | Od 2009.01.15 do 2009.02.17 | Skrócony opis: | Sprawozdanie Wójta Gminy Sulików
z międzysesyjnej działalności
od dnia 15 stycznia 2009 r. do 17 lutego 2009 r. | Podmiot udostępniający: | Gmina Sulików | Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksandra Adamiak | Osoba, która odpowiada za treść: | Wojciech Pająk | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Chrzanowski | Data wytworzenia informacji: | 2009-04-10 09:48:09 | Data udostępnienia informacji: | 2009-04-10 09:48:09 | Data ostatniej aktualizacji: | 2011-01-17 11:34:00 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|