SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY SULIKÓW
Z MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI
OD DNIA 30 GRUDNIA 2009 ROKU DO 26 STYCZNIA 2010 ROKU
W okresie od dnia 30 grudnia 2009 r. do dnia 26 stycznia 2010 r. Wójt podjął następujące działania:
1. Podpisał porozumienie z Międzygminną Spółką Wodno – Kanalizacyjną SUPLAZ
z siedzibą w Sulikowie w sprawie ustalenia zasady współdziałania z Gminą Sulików w celu realizacji dopłat określonych w uchwale nr XXXVI/281/09 Rady Gminy Sulików z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie udzielenia dopłaty dla taryfowej grupy odbiorców usług zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Sulików.
2. Zatwierdził projekty uchwał na styczniową sesję Rady Gminy.
3. Przyznał dodatki motywacyjne dla dyrektorów jednostek oświatowych na terenie gminy na okres od 01.01.2010 r. do 30.06.2010 r.
4. Ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy oraz ds. podatków i opłat lokalnych oraz ich kontroli.
5. Zatwierdził kalendarz imprez sportowych organizowanych
w Środowiskowej Hali Sportowej w Sulikowie w 2010 roku.
6. Polecił podjęcie działań w celu powołania Społecznej Rady Sportu.
7. Ogłosił następujące przetargi:
-II przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego, położonego w obrębie Sulików przy Placu Wolności nr 12/1A wraz ze sprzedażą 18% udziału w budynku
i gruncie.
-Przetarg na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem gospodarczym stanowiącej działkę nr 180/3 w obrębie Małej Wsi Dolnej o pow. 0,09 ha.
-Przetarg na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej – byłej drogi dojazdowej
w obrębie Sulikowa stanowiącej działkę nr 460/1 o pow. 0,0362 ha.
-Przetarg na sprzedaż nieruchomości zabudowanej pozostałościami po zabudowaniach wraz ze składnikami roślinnymi (zakrzewieniami i drobnym drzewostanem) w obrębie Miedzianej. (działka nr 39 o pow. 0,13 ha).
9. Powołał Komisję Przetargową w celu przygotowania specyfikacji istotnych
warunków zamówienia oraz przeprowadzenia postępowania przetargowego na
realizację zadania pn. „Rekultywacja składowiska odpadów w Sulikowie. Etap I:
roboty przygotowawcze i formowanie bryły składowiska”.
- Powołał Komisję Przetargową w celu przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przeprowadzenia postępowania przetargowego na realizację zadania pn. „Adaptacja świetlicy wiejskiej w Studniskach Dolnych na potrzeby Sali gimnastycznej i świetlicy wiejskiej”.
11. Zatwierdził kalendarz imprez organizowanych przez Gminny Ośrodek Kultury
w Sulikowie w 2010 roku.
12. Wyraził zgodę na współfinansowanie programu „Animator Sportu Dzieci i Młodzieży” realizowanego przez Szkolny Związek Sportowy „Dolny Śląsk” w ramach posiadanych środków własnych Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, którego współrealizatorem będzie Klub sportowy „Korona”.
13. Podjął decyzję o wdrożeniu w Urzędzie Gminy Systemu Zarzadzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009.
- Wykonywał uchwały Rady Gminy oraz podejmował czynności związane
z reprezentowaniem Gminy Sulików na zewnątrz.
Podpisał następujące zarządzenia:
- W sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Sulików.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie ustalenia „Polityki bezpieczeństwa Urzędu Gminy Sulików” i „Instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych Urzędu Gminy Sulików.”
- W sprawie kontroli kompleksowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Sulikowie.
- W sprawie ogłoszenia otwartych konkursów ofert na wsparcie realizacji zadań Gminy Sulików z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Sulików organizacjom pozarządowym i podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej.
- W sprawie ogłoszenia wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drodze bezprzetargowej.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie zasad likwidacji, nieodpłatnego przekazania lub sprzedaży zbędnego sprzętu w Urzędzie Gminy Sulików.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie unieważnienia postępowania związanego
z naborem na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy Sulików.
- W sprawie sprzedaży autobusu szkolnego marki Jelcz w drodze publicznego zaproszenia do rokowań.
Podpisał następujące umowy:
1. Aneks do umowy w sprawie trybu przekazywania w 2009 r. środków z Funduszu Pracy z przeznaczeniem dla gmin na dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników oraz ich rozliczenia.
2. Umowę na zaprojektowanie dla Urzędu Gminy Sulików dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością zgodnej z normą PN-EN ISO 9001 : 2009.
3. Aneksy do umów świadczenia usług telekomunikacyjnych z Telekomunikacją Polską S.A. z Warszawy w związku z potrzebą zainstalowania dodatkowych bezpośrednich połączeń telefonicznych w Urzędzie Gminy Sulików.
4. Umowę dzierżawy kserokopiarki z Przedsiębiorstwem Handlowo – Usługowym „BEBEL” z siedzibą w Polkowicach na 2010 rok.
5. Umowę dzierżawy nieruchomości z gminnego Zasobu Nieruchomości Gminy Sulików położonej we Wrociszowie Dolnym. (Działka nr 65 o powierzchni 3,5800 ha).
6. Umowę z Panem Lesławem Wrzeszcz na wykonanie ekspertyzy w sprawie zablokowania przepływu wody przez działkę nr 407/2 w Studniskach Górnych.
7. Umowę z Łużycką Higieną Komunalną w Zgorzelcu na świadczenie usług utrzymania porządku na przystankach autobusowych na terenie Gminy Sulików.
8. Aneksy do umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych
z EnergiąPro Gigawat z Jeleniej Góry.
9. Umowę dzierżawy kserokopiarki z Panem Tomaszem Bebel z Polkowic na dzierżawę kserokopiarki Rico Aficio 2045 na potrzeby sekretariatu w Urzędzie Gminy.
10. Oświetleniową umowę serwisową oraz porozumienie z Energią Pro S.A. z Jeleniej Góry na świadczenie usług w zakresie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Sulików.