| NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY |
|
SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY SULIKÓW
Z MIĘDZYSESYJNEJ DZIAŁALNOŚCI
OD DNIA 30 CZERWCA 2010 ROKU DO 24 WRZEŚNIA 2010 ROKU
W okresie od dnia 30 czerwca 2010 r. do dnia 24 września 2010 r. Wójt podjął następujące działania:
- Wójt wraził zgodę na organizację mety VIII etapu oraz uroczystego zakończenia całego wyścigu kolarskiego „BAŁTYK – KARKONOSZE TOUR” w 2011 roku na terenie Gminy Sulików z zastrzeżeniem możliwości zmiany przebiegu trasy wyścigu, spowodowanej pracami związanymi z realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda”.
- Ogłosił III ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej pozostałościami po zabudowaniach oraz istniejącym drzewostanem, położonej w obrębie Miedzianej, nr działki 39.
- Ogłosił III ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem gospodarczym położonej w obrębie Małej Wsi Dolnej, nr działki 180/3.
- Ogłosił III ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Sulikowa, działka nr 460/1.
- Podpisał porozumienie z Dolnośląskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, Oddział w Lwówku Śląskim w sprawie utrzymania obiektów komunikacyjnych przez Gminę Sulików w należytym stanie technicznym i estetycznym przez okres pięciu lat po zakończeniu realizacji zadania pn.: Czerwona Woda etap II – odbudowa koryta rzeki Gm Zgorzelec i Sulików.
- Przyznał dodatek motywacyjny dla dyrektorów jednostek oświatowych z terenu gminy.
- Przydzielił 8 godzin tygodniowo nauczania indywidualnego dla ucznia niepełnosprawnego w roku szkolnym 2010/2011.
- Nadzorował akcję ratowniczą podczas powodzi w dniu 7 sierpnia br. oraz koordynował działania mające na celu naprawę znoszeń wyrządzonych przez powódź.
- Polecił opracowanie planu odbudowy i napraw skutków powodzi, zawierającego harmonogram zadań pod względem terminu wykonania.
- Polecił rozdysponowanie zboża przekazanego w ramach pomocy popowodziowej przy udziale sołtysów z poszkodowanych miejscowości.
- Wystąpił z wnioskiem do Przewodniczącego Rady Gminy o zwołanie sesji nadzwyczajnej w miesiącu sierpniu.
- Polecił pilne podanie do publicznej wiadomości informacji o możliwości uzyskania bezpłatnego doradztwa prawnego przez mieszkańców poszkodowanych w wyniku powodzi w dniu 14 września br. w Urzędzie Gminy Sulików.
- Podpisał protokół w sprawie sprzedaży na własność nieruchomości niezabudowanej stanowiącej działkę oznaczoną nr 144/8 o powierzchni 0,0070 ha położoną w Sulikowie.
- Podpisał warunki umowy sprzedaży na własność nieruchomości położonej w obrębie Małej Wsi Dolnej, stanowiącej działkę nr 180/3 zabudowaną budynkiem gospodarczym.
- Podpisał warunki umowy sprzedaży na własność nieruchomości niezabudowanej stanowiącej działkę nr 460/1 położoną w Sulikowie przy ulicy Nowe Miasto (była droga).
- Podpisał warunki umowy sprzedaży na własność nieruchomości zabudowanej pozostałościami po zabudowaniach wraz ze składnikiem roślinnym, stanowiącej działkę nr 39 położoną w Miedzianej.
- Polecił przeprowadzenie kontroli dowozów uczniów do szkół pod kątem właściwej opieki nad uczniami korzystającymi z dowozu oraz punktualności odbierania uczniów z przystanków autobusowych.
- Polecił realizację następnych zadań przez Straż Gminną w Sulikowie:
-zaostrzenie „Akcji posesja” pod kątem egzekwowania właściwego numerowania posesji,
-podjęcie bardziej zdecydowanych działań w zakresie kontroli ruchu pieszego na Placu Wolności w Sulikowie,
-organizację spotkań edukacyjnych z uczniami jednostek oświatowych z terenu gminy pod kątem bezpiecznego ruchu drogowego,
-wzmożoną kontrolę przy współpracy z Posterunkiem Policji w Zawidowie pod kątem prędkości przejazdu samochodów ciężarowych przez Sulików.
- Zatwierdził projekty uchwał na sierpniową i wrześniową sesję Rady Gminy Sulików.
- Zatwierdził aneksy do arkuszy organizacji szkół z terenu gminy.
- Zaakceptował wybór najkorzystniejszej oferty na dostawę i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw w miejscowościach Skrzydlice, Wrociszów Górny, Studniska Górne i Wilka.
- Polecił rozeznanie potrzeb uzupełnienia oznakowania drogowego, informującego o zamknięciu dróg i mostów uszkodzonych na skutek sierpniowej powodzi.
- Polecił uzupełnienie oznakowania drogowego na drodze gminnej (ul. Górna w Sulikowie) o znak informujący o możliwości przejazdu przez znajdujący się tam most pojazdów o masie do 5 t.
- Odstąpił od budowy tymczasowych przejazdów drogowych w Radzimowie Górnym i Biernej uszkodzonych na skutek sierpniowej powodzi z powodu zbyt wysokiego kosztu zadania.
Wydał następujące zarządzenia:
- W sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.
- W sprawie zmiany składów osobowych obwodowych komisji wyborczych nr 1 i 4.
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawienia.
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargowej.
- Zarządzenie wewnętrzne w spawie skrócenia czasu pracy dla pracowników Urzędu Gminy Sulików.
- W sprawie powołania komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drodze bezprzetargowej (działka nr 113/19 obręb Sulików).
- W sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej w Studniskach Dolnych.
- W sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Sulików.
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawienia.
- W sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie powołania komisji do spraw oceny dokumentacji niearchiwalnej w Archiwum Zakładowym Urzędu Gminy Sulików.
- W sprawie powołania komisji ds. oszacowania start powstałych wskutek powodzi w dniu 7 sierpnia 2010 roku w Gminie Sulików.
- W sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2010.
- W sprawie zmian budżecie gminy na rok 2010.
- W sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania za I półrocze 2010 roku budżetu Gminy Sulików oraz planu finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Sulikowie.
- W sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2010.
- W sprawie określenia szczegółowych zasad opracowywania materiałów do projektu budżetu Gminy Sulików na 2010 r.
- W sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie posiłków profilaktycznych i napojów dla zatrudnionych skazanych oraz zasad ich wydawania
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą w Urzędzie Gminy Sulików.
- W sprawie zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Sulików.
- Zarządzenie wewnętrzne w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
- W sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2010.
Podpisał następujące umowy:
- Aneks nr 1do umowy nr 4/2008/NP. z dnia 3 marca 2008 roku zawartej z Łużycką Higieną Komunalną w Zgorzelcu.
- Aneks nr 2 do umowy nr 16/OS/2008 z dnia 1kwietnia 2008 roku zawartej z Łużycką Higiena Komunalną w Zgorzelcu.
- Aneks nr 1 do umowy 11/SUPLAZ/07 z dnia 3 września 2007 roku zawartej z MSWK SUPLAZ Sp. z o.o. w Sulikowie.
- Aneks nr 2 do umowy nr 89/ZP/2008 z dnia 19 grudnia 2008 roku zawartej z AM Mobilis Andrzej Munika z Sulikowa.
- Umowy dzierżawy nieruchomości z Gminnego Zasobu Nieruchomości na okres trzech lat, następujących gruntów na cele rolnicze: działka nr 110 obręb Studniska Górne, działka nr 342/13 obręb Mikułowa.
- Umowę z Samorządem Województwa Dolnośląskiego w sprawie dotacji na dofinansowanie konserwacji cieku Studzianka położonego na terenie Gminy Sulików.
- Aneks nr 5 do umowy o korzystanie z usług pocztowych opłaconych w formie opłaty z dołu zawartej w dniu 3 lipca 2007 roku z p.p.u.p. „Poczta Polska” Centrum Poczty Oddział Regionalny we Wrocławiu, Przedstawicielstwo Handlowe w Jeleniej Górze.
- Aneks nr 01.2010 ze Starostą Zgorzeleckim, reprezentowanym przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Zgorzelcu do porozumienia nr 5/2010 w sprawie organizacji prac społecznie użytecznych zawartego w dniu 23 lutego 2010 roku.
- Umowę ma na wykonanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku edukacyjno – kulturowego w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau” z Firmą „BUDNARY 2” Nadzory, Kosztorysowanie, Wykonawstwo ze Zgorzelca.
- Umowę na dostawę i montaż trybun na boisku sportowym w Sulikowie z Firma Best Sport Sp. z o.o. z Żywca.
- Aneks nr 1/10 z Ochotniczą Strażą Pożarną w Miedzianej do umowy nr ZK-14 zawartej w dniu 2 marca 2010 roku dotyczącej dotowania działalności Ochotniczej Straży Pożarnej w Miedzianej.
- Aneks nr 1/10 z Ochotniczą Strażą Pożarną w Sulikowie do umowy nr ZK-17/10 zawartej w dniu 2 marca 2010 r. dotyczącej dotowania działalności Ochotniczej Straży Pożarnej w Sulikowie.
- Aneks nr 2/10 z Ochotniczą Strażą Pożarną w Studniskach Dolnych do umowy nr 1/10 zawartej w dniu 26 stycznia 2010 r. dotyczącej dotowania działalności Ochotniczej Straży Pożarnej w Studniskach Dolnych.
- Umowę zlecenie na świadczenie usługi polegającej na tłumaczeniu rozmów prowadzonych przez uczestników podczas spotkań dotyczących projektu pod nazwą „Modernizacja budynków edukacyjno – kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau” w ramach POWT Polska-Saksonia 2007-2013 z języka polskiego na niemiecki oraz tłumaczenia korespondencji dotyczącej w/w projektu.
- Umowę z firmą Handlowo-Usługową Zygmunt Wrona z Ubocza na przygotowanie podłoża pod trybunę na terenie boiska sportowego w Sulikowie.
- Umowę sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji z Firmą Energia Pro S.S. dla świetlicy wiejskiej w Studniskach Dolnych 66.
- Aneks do umowy z Firmą „VEKTOR” z Zawidowa na dowóz skazanych z Zakładu Karnego w Zarębie do Gminnego Zakładu Komunalnego w Sulikowie.
- Umowę dofinansowania na realizację projektu pn. „Modernizacja budynków edukacyjno-kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau’.
- Podpisał aneks nr 2 do porozumienia z dnia 9 marca 2010 r. na dofinansowanie w 2010 roku programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”.
- Aneks do porozumienia nr SUL/N/85/4/2009/ZP/2009 zawartego w dniu 15 kwietnia 2009 roku z Kopanią bazaltu Radan Bazalt Sp.
z o.o. z siedzibą w Sulikowie dotyczącego ustaleń związanych z budową przejazdu kolejowego, budowy drogi wewnętrznej wraz z łącznikiem..
- Umowę na dowożenie niepełnosprawnego ucznia zamieszkałego we Wrociszowie Górnym do Gimnazjum w Zawidowie na trasie dom-szkoła-dom przez rodzica.
- Umowę z gminą Suchy Dąb w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej od mieszkańców Gminy Suchy Dąb z zebranych darowizn z przeznaczeniem na usunięcie skutków powodzi, tj. na odbudowę infrastruktury drogowej, która została zniszczona przez powódź.
- Umowę o udzielenie Gminie Zgorzelec pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu gminy z przeznaczeniem na dofinansowanie remontu kościoła p.w. Matki Bożej Anielskiej w Niedowie.
- Umowę ze Stowarzyszeniem „Farma na rozdrożu dzieciom” w Mikułowej na wsparcie realizacji zadania „Wspomaganie rozwoju kultury w tym twórczości artystycznej oraz organizowanie przedsięwzięć artystycznych wzbogacających ofertę gminy”.
- Umowę na dowożenie i opiekę ucznia niepełnosprawnego, zamieszkałego w Sulikowie do Szkoły Podstawowej w Zgorzelcu na trasie dom-szkoła-dom przez rodzica.
- Umowę na dostawę i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw w miejscowościach Skrzydlice, Wrociszów Górny, Studniska Górne i Wilka z firmą NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw z Gromu.
- Umowę z Firmą Sobet S.A. z Brzegu na przekazanie Gminie Sulików masy ziemnej w ilości około 12 000 m3 na działki nr 184/10 oraz 184/8.
Ilość odwiedzin: | 5012 | Nazwa dokumentu: | Od 2010.06.30 do 2010.09.24 | Skrócony opis: | Sprawozdanie Wójta Gminy Sulików
z międzysesyjnej działalności
od dnia 30 czerwca 2010 roku do 24 września 2010 roku . | Podmiot udostępniający: | Gmina Sulików | Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksandra Adamiak | Osoba, która odpowiada za treść: | Lidia Rychtarczyk | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Chrzanowski | Data wytworzenia informacji: | 2011-01-17 11:41:57 | Data udostępnienia informacji: | 2011-01-17 11:41:57 | Data ostatniej aktualizacji: | 2011-01-17 11:44:01 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|